חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

בניית אתר: אלו נותני שירות חיצוניים ישמשו אתכם בתהליך

איזה עסק אתם מנהלים? מסעדה? חנות בוטיק בקצה הרחוב או אולי משרד לעורכי דין? לא משנה מה אתם עושים, כדי לשווק את עצמכם אתם זקוקים לאתר אורגני שדרכו תוכלו לנהל את העניין. כי בימינו אם אי אפשר למצוא אתכם בגוגל, אתם פשוט לא קיימים. כך שאם אתם מעוניינים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולפרוץ את הגבולות מבחינה מקצועית, אתם זקוקים להשקיע משאבים כדי לבנות את האתר הטוב ביותר.

בונים אתר אורגני? ישנם כמה גורמים חיצוניים שאליהם אתם צריכים לפנות

כאשר בונים אתר לעסק, מטבע הדברים אתם מודעים לכך שיש לכם מתחרים. כלומר, אתם צריכים לעבוד קשה כדי להגיע למקומות הראשונים של גוגל ולוודא שהגולשים מוצאים דווקא אתכם במנוע החיפוש. לשם כך, יש צורך לבצע פעולות רבות כמו חקר מילות מפתח, כתיבת תכנים איכותיים, העלאת תכנים ויזואליים לאתר ועוד. אבל אם יש עוד גורם שכדאי לערב היא חברת UI. נותנת השירות הזו מאפשרת לכם לבנות ממשק משתמש נוח ומתאים לכל גולש.

UI פירושו User Interface, כלומר עיצוב ממשק המשתמש שלכם. אותו ממשק יכול להיות אתר האינטרנט או החנות המקוונת המחוברת לאתר. מכל מקום, חשוב לדאוג לעיצוב ממשק משתמש מתאים ונוח, על מנת שכל גולש יוכל ליהנות מחווית גלישה נעימה וידע להגיע לכל מקום. כך, אם יש לכם חנות מקוונת, חשוב שהגולש ידע למצוא את המוצר שהוא צריך, לבחון אותו, להכניס לעגלת הקניות ולהגיע אל העגלה הזו כדי לבצע תשלום. כדי שכל זה יתבצע, יש צורך לדאוג לממשק, כלומר לעבודה תקינה של האתר או החנות המקוונת. צוות מקצועי יכול סייע לכם בעיצוב הממשק על מנת שתוכלו להשיק את האתר הטוב ביותר שיכול להיות.

העיצוב אומר הרבה על האתר שלכם

לצד UI, קיים מושג שנקרא UX, שהם ראשי תיבות של User Experience . כאן הכוונה לעיצוב חוויית המשתמש מהרגע שהוא נכנס אל האתר ועד שהוא מבצע פעולה מסוימת כמו יצירת קשר, מילוי פרטים או ביצוע רכישה. קיימות דרכים שונות שיכולות לשפר את חווית המשתמש באתר:

  • הגולש צריך למצוא את מה שהוא מחפש – כאשר בונים אתר, יש צורך לאפשר לגולש למצוא בקלות ובמהירות את המוצר או השירות שהוא מחפש. יש לבנות היררכיה ברורה באתר, כדי שהגולש ידע היכן הוא נמצא בכל רגע נתון. מנוע חיפוש טוב יאפשר לו למצוא את השירות או המוצר בקלות ולהתנייד באתר.
  • התוכן צריך להיות קריא וברור – יש לכם הרבה מה לספר על השירותים שלכם. אבל על התוכן שלכם להיות ברור וקריא. הקפידו על ניסוחים קולחים, חלוקה טובה לפסקאות וגם כתב גדול שכח אחד יכול לקרוא.
  • התאימו את העיצוב לקהל היעד – כשאתם חושבים על הצבעים באתר או על התמונות והסרטונים שאתם רוצים להעלות, חישבו תחילה על קהל היעד שלכם, כי אותו אתם רוצים למשוך אליכם יותר מכל. העיצוב צריך לדבר אל קהל היעד, על מנת לעודד אותו להתעניין במוצרים והשירותים שלכם.
  • התאימו את האתר למובייל – אם לא תשכילו להתאים את האתר למובייל, פשוט תפסידו לקוחות פוטנציאליים מדי יום ביומו. כי רבים מבין הגולשים אפילו לא פותחים את המחשב שלהם, אלא מעדיפים להשתמש בטלפון הנייד שלהם כדי לחפש שירות שבו הם מתעניינים.
  • כפתורים נוחים ליצירת קשר או תשלום – בסופו של דבר המטרה שלכם היא להוביל את הגולשים לבצע פעולה מסוימת כמו יצירת קשר או תשלום. לפיכך, הכפתורים ליצירת קשר או לתשלום צריכים להיות בולטים וברורים.

מעוניינים לדעת יותר על עיצוב חווית המשתמש? קורס UX יעשה לכם סדר בדברים ויוביל אתכם לעיצוב האתר שתמיד רציתם.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …