חדשות חמות

לא תאמינו מה אישה אחת החליטה לעשות לכלבה שלה

בעוד הרבה אנשים חושבים שכמה שיותר גדול, ככה יותר טוב כשזה מגיע לכלבים, אחרים מוצאים כי כלבים גדולים הם מעט מפחידים. הפתרון? אישה אחת החליטה לצבוע את הדנית הענקית שלה בוורוד כדי שלא תראה כל כך מפחידה.

לג'סיקה וויליאמס יש 4 דנים ענקיים סף הכל והיא רצתה לבדוק האם כמה שינויים קוסמטיים אצל אחת מהכלבים שלה יהפוך אותה לפחות מאיימת.

ג'סיקה בת ה-21, מקנטקי שבארה"ב, החליטה לקחת את הגורה בת חמשת החודשים שלה, 'דרמה', למייקאובר אצל ספר כלבים שצבע אותה בוורוד.

היא אמרה: "אנשים בדרך כלל מפחדים מכלבים גדולים, שמתי לב שחלק מהאנשים לא ייגשו בכלל לכלבים שלי כמו שהם ייגשו לכלבים קטנים יותר. כשהם צבועים בוורוד, קל יותר להתחבר אליהם, בגלל שאנשים פחות מפחדים – במיוחד כשמדובר בצבעים וורוד וסגול.

"זה אומר בעיקר שהכלבה שלי יכולה להיות הסיבה שמישהו יחייך, ואותו האדם ירגיש משמעותית יותר בנוח לגשת ולשאול אם אפשר ללטף אותה. זה כאילו ברור יותר לאנשים ככה שהיא לא הולכת לעשות שום נזק!"

המייקאובר הזה עלה לג'סיקה 100$, אבל מסתבר שהכלבה המפונקת שווה כל שקל. למרות שצבעתי אותה רק פעם אחת, התמכרתי!" , היא הוסיפה.

"אנחנו מוודאים שהצבע שאנחנו משתמשים בו עליה הוא בטיחותי והיא מאוד נהנית מהחוויה – זה כמו יום ספא בשבילה.

"לצערנו, דרמה עיוורת צבעים, היא לא יכולה לראות כמה מדהימה היא, אבל כולם חושבים שהיא מדהימה, אז זה בסדר. ברגע שהצבע יתחיל לדהות, היא תצטרך ללכת ולצבוע שוב את הפרווה, היא נראית נהדר!" אמרה ג'סיקה.

למרות שג'סיקה נלהבת מאוד מהרעיון, היא אמרה שהצבע הוביל לתגובות מעורבות מאוד, חלק מהאנשים חשבו שזה נראה נהדר וחלק אמרו שזה אכזרי.

היא אמרה: "הרבה אנשים אוהבים את זה אבל אחרים שונאים את זה מאוד. הרבה אנשים לא מבינים שהצבע שבו אני משתמשת הוא בטיחותי לכן זה הדבר הראשון שאני מסבירה כששואלים אותי. אנשים כבר התלוננו בפניי על הצבע ועל הגזירה של הציפורניים שלה, אבל אני תמיד דואגת לכך שהיא תרגיש בנוח כמה שאפשר.

"קיבלתי אפילו איומים על חיי בעקבות הצביעה, אבל אני חושבת שהכלבים שלי מקבלים יחס הרבה יותר טוב מרוב האנשים!"

בהחלט מראה מיוחד אבל מיותר בצורה בלתי רגילה, מה אתם חושבים?

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …