חדשות חמות
קרדיט לתמונות FREEPIK

ילדים מאושרים – קמפינג בחדר השינה

אנחנו ההורים נוטים לחשוב נוח, ושוכחים שילדים מונעים מטריגרים לגמרי אחרים. אנחנו חושבים שאם ניתן לילד מיטה גדולה ומזרן ארגונומי, יהיה לו נוח והוא ילך לישון בשמחה. עם זאת, כמו שכל הורה מנוסה יודע, רוב הילדים יעדיפו ללכת לישון בכל דרך שאינה שגרתית. ילדים ישמחו ללכת לישון על השטיח בסלון, על כרית ענקית, בתוך אוהל וכדומה. פחות בקטע של קמפינג שמושך יתושים ורעשים של חיות מייללות? פחות אוהבים שהילדים הורסים את הדשא עם האוהל, ובאופן כללי אוהבים ללכת לישון מוקפים בנוחות של הבית? מוזמנים להכיר מספר טיפים פשוטים ליישום שיגרמו לילדים שלכם ללכת לישון בהתרגשות, ולכם לשמור על הנוחות של הבית. מתחילים:

אוהל מבדים ומסמרים

אם יש בחדר השינה של הילדים ספה נפתחת למיטה , תפתחו אותה ומעליה תתלו בדים. זה אולי נשמע מורכב, אך בפועל מדובר במשימה פשוט ביותר. כל שצריך זה לדפוק בקיר 45/6 ווים קטנים ולמצוא מספר בדים גדולים. זה יכול להיות סדין ישן, מפה שפחות בשימוש, וילון שאין בו צורך וכדומה. את הבד ניתן לתלות על וו (באמצעות חור קטן), או לקשור באמצעות תוספת של שרוך/גומייה (כך שמשאירים את הבד שלם). הרעיון הוא להיות יצירתיים. אין חוקים – העיקר שהחדר ישנה אווירה!

מחליפים חדרים

אם יש משהו שילדים יותר אוהבים מאשר לישון בקמפינג מתחת לכיפת השמיים, זה לישון במיטה של אמא ואבא. לאן אנו חותרים? ליום אחד שבו משנים חדרים! אתם ההורים תעברו לחדר השינה של הילדים ותאפשרו לילדים לישון במיטה שלכם. אז נכון שלא בחנתם אינספור מזרונים איכותיים כדי שבסוף תישנו במיטת ילדים, אך תהיו בטוחים שהילדים יתלהבו לישון ביחד עם כל האחים במיטה אחת גדולה.

אוהל ביתי

הילדים לא מוותרים על אוהל ואתם לא מוותרים על הנוחות של הבית? פשוט קחו את האוהל הזוגי ותפתחו אותו בחדר השינה של הילדים. אין מספיק מקום? תקימו את האוהל בסלון! אולי יהיה קצת ערב רועש (כיוון שהילדים יתלהבו), אך חוץ מזה מדובר במצב של WIN WIN עבור שני הצדדים.

טיפ נוסף? אם רוצים ממש להתפרע, בגבולות הבית כמובן, תוסיפו לחגיגה מרשמלו צלוי על המנגל (או פשוט על הגז של הכיריים)!

האופציה העצלנית

לא רוצים לעבוד קשה? כל שצריך לעשות זה לתת לילדים לישון בתוך שקי שינה על הרצפה, להביא פנסים וסטיק לייטים, לוותר להם על צחצוח שיניים (ממש כמו בתנאים של קמפינג אמתי), להקריא סיפור מפחיד תחת תאורה של פנס, ואם יש, מומלץ לשלב תאורה שמפזרת צלליות על התקרה.

משנים זווית

אולי אינכם טיפוסים יצירתיים, אך מוזמנים לשנות זווית הסתכלות. מה אנו מציעים? קבלו מספר דוגמאות:

  • תפרסו מפה גדולה ותניחו מזרונים מתחת לשולחן האוכל.
  • קחו את הספה, תצמידו אותה לקיר ותפרסו מעל בד גדול.
  • תרפדו את החלל שמתחת למדרגות וכדומה.

הרעיון הוא להציע חוויית שינה מעט שונה. מחפשים הזדמנות? זה יכול להיות ביום שישי, ביום חופש ובעצם בכל יום שבו מבקשים לייצר חוויית שינה מיוחדת.

בהצלחה!

עשוי לעניין אותך גם

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות …

איך עוברים את התקופה הקשה ונמנעים מפשיטת רגל

התקופה הקשה שעוברת על המשק, משפיעה על אנשים רבים, ומה שבטוח – כדאי לעשות הכל …