חדשות חמות
קרדיט לתמונות FREEPIK

מה נשים באמת מחפשות בחדר מלון?

אם יש דבר אחד שמצליח לייצר התרגשות טהורה, הוא הרגע שבו מחליטים לצאת לחופשה, ואין זה כלל משנה אם מדובר בחופשה רומנטית או משפחתית. חופשה מאפשרת להשאיר את מטלות היום מאחור – לשכוח ממחויבויות, מכביסה, מכלים ומעוד ארוחת ערב שיש להכין. עם זאת, כאשר נשים ניגשות לחפש מלון, הן שוכחות מכל היתרונות ומתחילות להיות קטנוניות (במובן טוב). מחפשות אחר המענה האידיאלי בהתייחס לגובה של ההוצאה. מה בפועל זה אומר? נשים בוחנות כל פריט אפשרי בחדר. זה מתחיל בצבע של הסדינים ונגמר במיקום של התאורה.

5 פרמטרים שנבחנים בקפידה יתרה

מוזמנים לגלות אלו 5 פרמטרים שמצויים בחדר שינה של מלון נבחנים בקפידה על ידי נשים, ולהרגיש טוב יותר עם עצמכם!

  1. מזרן – מכירים את זה שנכנסים לחדר במלון, מתרשמים מהעיצוב, מדרגים את הגודל של חדר האמבט ואז ממהרים לשבת/לשכב על המיטה, מתוך מטרה להבין כמה טוב עומדים לישון במהלך הלילה? ובכן אינכם לבד. יכולים להיות בטוחים שכל מלון שמכבד את עצמו משקיע בקולקציית מזרנים יוקרתית, מתוך הבנה שאם האורחים לא יישנו טוב, שום דבר שיצוץ במהלך היום לא יהיה טוב, ובטח של הביקורת שישאירו בסוף הנופש.
  2. פתרונות שינה לילדים – אין ספק שחופשה עם הילדים רחוקה מלהיות רגועה כמו חופשה זוגית, ולכן עד שכבר יוצאים ביחד כמשפחה, חשוב שהכול יהיה כמה שיותר מושלם. מכאן שאם הזמנתם חדר משפחתי, חשוב לוודא שהמיטות שמוצעות עבור הילדים אינן פתרון של הרגע האחרון, כך שכל החופשה תנסו לתכנן מעבר בין השירותים למיטה, או בין המיטה הזוגית למיטה של הילדים.

אחד מהפתרונות היותר אלגנטיים (ונוחים), היא ספה נפתחת למיטה זוגית . באופן שכזה בית המלון זוכה להתאים את עצמו לצרכים המשתנים של כל משפחה. כיוון שמראש מדובר במיטה ייעודית (ולא בסתם ספה), הילדים מקבלים במענה ייעודי, ארגונומי ומפנק.

  1. פינוקים – אין כמו פינוקים קטנים כדי שיגרמו לאישה לחוש בחופשה. ראשית מדובר בפן שמחכה עטוף בקייס ייעודי בחדר האמבט ולאחר מכן מדובר בפרי טרי, או בפרח רענן. מעבר לזה, כיף לגלות שוקולד, נייר מכתבים לצד עט (לא שימושי אך נחמד שיש), קרם גוף בריח טוב, נעלי בית אישיות (לא נוח אך מכניס לאווירה) וכדומה.
  2. סדינים איכותיים – אם יש משהו אחד שמעיד על איכות, אלו הסדינים. סדינים רכים ובוהקים, סדינים לבנים וצחורים שמתוחים עד תום, הם ללא ספק מקור לתחושת אושר ושלווה.
  3. כוס קפה – כידוע, בעוד שבצימרים מקובל לקבל מכונת אספרסו, בחדר מלון מסתפקים בקומקום ובכמה תיונים. עם זאת, כל עוד הכוס של הקפה מושקעת והכפית מבריקה, כבר מדובר בחגיגה. יש ליד כמה עוגיות? בכלל סיבה למסיבה!

מתמקדים בעיקר – נופש!

אז בפעם הבאה שעומדים לסגור חדר במלון, אל תשכחו שמאחורי כל תמונה מרשימה, עשויה להסתתר נוחות מפנקת של מזרן, ספל קפה מרשים וסדין רך במיוחד. נרשמתם בקבלה וכשהגעתם לחדר כלום מהרשימה לא קרה? העיקר שאתם בחופשה – תיהנו!

עשוי לעניין אותך גם

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות …

איך עוברים את התקופה הקשה ונמנעים מפשיטת רגל

התקופה הקשה שעוברת על המשק, משפיעה על אנשים רבים, ומה שבטוח – כדאי לעשות הכל …