חדשות חמות

ילדה אחת הצליחה להרוויח כסף בדרך גאונית בעקבות הלגליזציה בקנדה

הקנאביס הפך לחוקי בקנדה רק לפני שבוע, אבל כבר אפשר לראות יזמים מעוררי השראה שמצליחים להרוויח כסף מהשלכותיו של החוק החדש.

ילדה חכמה אחת בשם אלינה צ'יילדס פשוט עמדה מחוץ לחנות קנאביס באדמונטון שבקנדה והצליחה למכור כמות ענקית של עוגיות.

בהחלט מדובר בהחלטה עסקית די חכמה עבור ילדה קטנה. היא ואבא שלה לקחו כמה קופסאות ביד והלכו לאורך התור שהתגבש מחוץ לחנות. כל כך פשוט וכל כך גאוני.

בעבר, ילדה המוכרת עוגיות במסגרת שבה היא נמצאת (משהו דומה לצופים והשומר הצעיר אצלנו) הייתה צריכה לעבור מדלת לדלת בניסיון למכור את מה שיש לה, אבל בדרך שאלינה בחרה זה הרבה יותר מהיר, קל ורווחי.

אבא שלה, שון, אמר שהם הגו את הרעיון כשהם ראו את התורים הענקיים של האנשים מחוץ לחנויות הקנאביס החדשות שצצו בעיר. הוא גם אמר שהם התקשו בדרך הישנה כשניסו למכור עוגיות ולגייס כסף אז הם החליטו לנסות משהו חדש.

שון מספר על המקרה: "במהלך הנסיעה, ראינו כמה ארוכים התורים מחוץ לחנויות הקנאביס והחלטנו לעצור כדי למכור שם את העוגיות".

זה בהחלט השתלם. למעשה, הם הרוויחו 120$ ב-45 דקות, לא רע בשביל עוגיות. בגלל שהיא כל כך צעירה, אלינה לא הבינה מה בדיוק קורה, או מה הופך את העוגיות שלה לכל כך פופולריות בקרב האנשים האלה, אבל לקוחות הם לקוחות, אז הכל בסדר.

שון המשיך: "היא לא הבינה על מה הסיפור, היא רק מכרה עוגיות, אבל כולם היו כל כך שמחים לראות אותה והמשיכו להודות לה."

קנדה הפכה למדינה הגדולה בעולם שבה הקנאביס חוקי החל משבוע שבעבר אחרי קמפיין ארוך של ראש הממשלה ג'סטין טרודו לשנות את החוק.

המון אנשים התרגשו מאוד מהאפשרות החדשה לעשן קנאביס, אבל חלקם יצאו מאוכזבים לאור המחירים הגבוהים וחוסר ההיצע. ברוב המקומות התגלו חסרים משמעותיים בסחורה בעקבות הביקוש הגדול.

בנוסף, הלגליזציה הביאה עמה רמות שונות של הגבלות בכל הנוגע לשימוש במקומות שונים בקנדה. למרות זאת, באופן כללי, הלגליזציה הוכרזה כהצלחה עד כה.

חדשות מעולות למוכרי עוגיות ברחבי קנדה.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …