חדשות חמות

מסתבר שחרדה מסוללה נמוכה בפלאפון זה משהו אמיתי ולרובנו יש את זה

אם אתם מסוג האנשים שמתחילים להזיע כשהסוללה בפלאפון שלכם צונחת מתחת ל-20%, תהיו רגועים, אתם לא לבד. למעשה, "חרדת סוללה נמוכה" משפיעה על תשעה מכל 10 אנשים על פי מחקר שהתפרסם לאחרונה.

LG, שחקרה את הנושא והמציאה את המושג, שאלה יותר מ-2000 אמריקאים לגבי הרגלי טעינת הנייד שלהם והתוצאה באמת שלא מפתיעה בכלל.

אחד מכל שלושה שנשאלו האם היו בוחרים ללכת הביתה להטעין את הפלאפון או ללכת למכון כושר, אמר שהוא היה הולך הביתה – המספר הזה גבוה יותר אצל דור המילניום , כש-42% אמרו שהיו הולכים הביתה בלי לחשוב פעמיים.

32% אמרו שהם 'יעזבו הכל' ויחזרו הביתה אם הסוללה שלהם מתה, בעוד 46% מהאנשים אמרו שהיו מבקשים מאדם זר לחלוטין להשתמש במטען שלו, על אף המבוכה.

זו לא רק החרדה מפני סוללה מתה שמעציבה אנשים, הסקר מצא גם כי 60% מהמשתמשים אמרו שהם פספסו שיחות ממשפחה וקרובים בגלל שהסוללה שלהם מתה.

בצד "הגורלי" יותר של המחקר, 17% מהגברים דיווחו כי הפריעה להם העובדה שהסוללה המתה שלהם לא אפשרה להם למצוא את הבת זוג הבאה באפליקציות הכרויות למיניהן.

המחקר לא מבשר על חדשות טובות גם מצדם של אלו הנמצאים כבר במערכת יחסים, כשאחד מכל שלושה מסר כי הם נקלעו למריבה עם החצי השני שלהם בעקבות הודעות או שיחות שלא נענו כתוצאה מסוללה ריקה.

מה שכן, אני בטוח שהמאמר הזה גורם לכולם להתגעגע לנוקיה ולימים הארוכים ללא טעינה, מה גם שמכשירי נוקיה שימשו כנשק קטלני לכל דבר ?

 

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …