חדשות חמות

הדרך להפוך מוצר לא מוכר ללהיט – הפקת סרטון למוצר

| קרדיט: יח״צ

הקמתם עסק חדש? פיתחתם מוצר שאתם בטוחים שיכול לעשות מהפכה אבל נתקלים בקיר של שקט? אף אחד לא מכיר את המוצר המדהים שלכם, ואתם תוהים מה עושים כדי לשנות את זה? מאיפה אפילו מתחילים כשמדובר בשיווק מוצר בעולם כה תחרותי? אם שאלות אלו נשמעות מוכרות – יש לנו פתרון, המשיכו לקרוא.

האתגר: מוצר נהדר, היכרות נמוכה

אז מה קורה כשיש לך מוצר טוב ואיכותי, אבל אף אחד לא ממש יודע על קיומו? זהו האתגר העיקרי עמו מתמודדים עסקים רבים. השוק היום מוצף במוצרים ובשירותים, והמשימה של לבלוט בהמונים יכולה להרגיש כמעט בלתי אפשרית. איך משיגים את תשומת הלב הנחוצה כדי להפוך את המוצר שלכם לשם דבר?

פסיכולוגיה והבנת הצרכן: מה מניע קנייה?

לפעמים זה לא רק מה שאתה מוכר, אלא כיצד אתה מוכר אותו. הבנת הצרכן ומה שמניע אותו לקנייה היא אומנות שכל בעל עסק צריך לשלוט בה. מחקרים שונים מראים כי התפיסה הוויזואלית והרגשית של המוצר יש השפעה עצומה על החלטות רכישה. תמונה, צבע, עיצוב – כל אלה יכולים להעביר מסרים חזקים למוח של הצרכן ולשכנע אותו לקנות, לפעמים אפילו באופן לא מודע.

 

רגשות הם הדלק שמניע את הקנייה. אנשים לא רק קונים מוצר בגלל שהם צריכים אותו; הם קונים אותו כי הוא מעורר בהם משהו, החל מהרגשת ביטחון ועד להתרגשות ואושר. כאשר תציגו את המוצר שלכם באמצעות סרטון למשל, תוכלו ליצור את הקשר הרגשי הזה. ברור כי בהבנת הצרכן ובהשפעת האמצעים הוויזואליים והרגשיים עליו, טמון המפתח ליצירת קמפיין שיווקי מוצלח, שבלבו סרטון מוצר שיווקי חזק ומשכנע.

למה הפקת סרטון למוצר הוא פתרון שעובד?

  1. הוא מאפשר לך להבליט את היתרונות והתכונות הייחודיות של המוצר בדרך שמילים לבדן לא יכולות. דרך הצגתו של המוצר, השימוש בו, והיתרונות שהוא מביא ללקוח, כל אלו מקבלים חיים ונושמים בסרטון.

דמיינו את ההבדל בין לקרוא על מוצר לבין לראות אותו בפעולה, לחוש את האווירה שהוא יוצר, ולהתחבר אליו רגשית – ההשפעה חזקה בהרבה.

  1. סרטון תדמית מקצועי מספר את סיפור המוצר. בעולם שבו כולם מחפשים חוויות וסיפורים, היכולת לשלב את המוצר שלך בסיפור מרתק ומשכנע יכולה להפוך גולשים ללקוחות.
  2. סרטון תדמית למוצר הוא כלי שיווקי רב עוצמה שיכול להגיע לקהלים גדולים בזמן קצר, בעידן שבו וידאו הוא אחד הפורמטים הפופולריים ביותר ברשת.

יצירת חשיפה, בניית מודעות למותג, והשפעה על החלטות רכישה – כל אלה נמצאים בטווח היריעה של סרטון תדמית מקצועי, שנעשה על ידי מומחים בתחום.

על מנת להבין כיצד מפיקים סרטון מוצלח למוצר – פנינו למומחים

כדי לצלול לעומק המלאכה של הפקת סרטון תדמית למוצר , מצאנו כי אין טוב מלהסתמך על המומחיות של המקצוענים בתחום. לירן שחר הפקת סרטונים ופרסומות לעסקים וצוותו, עם מעל 14 שנות ניסיון בתחום, הפכו לסמל לאיכות, יצירתיות, וחדשנות בעולם הפרסומות והסרטונים לעסקים. חומר אנושי איכותי ביותר, שנבחר בקפידה, מבטיח שכל פרויקט יקבל את מלוא תשומת הלב והמקצועיות הדרושה להפיכתו לייחודי ומוצלח.

החברה, שנולדה מתוך תשוקה אמיתית לוידאו ואמנות יצירת תוכן, מתמקדת בלב העשייה שלה – ליצור סרטונים שלא רק משדרגים את המותג של הלקוח, אלא גם מוצאים דרך ישירה לליבם של הצופים.

עם מאות לקוחות מרוצים ואלפי הפקות וידאו שעומדות מאחוריהם, לירן שחר הפקת סרטונים ופרסומות לעסקים הוא הכתובת לכל מי שמחפש להפוך את המוצר שלו לכוכב הבא ברשת, בטלוויזיה או בכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת.

לירן שחר | קרדיט: יח״צ

מאחורי הקלעים של הפקת סרטון תדמית למוצר

ישבנו עם לירן שחר, והוא סיפר לנו כיצד הם מפיקים סרטונים למוצרים ב4 שלבים פשוטים:

שלב 1 – קונספט

״התהליך של הפקת סרטון תדמית למוצר מתחיל בשלב הקונספטואלי, שבו אתם יושבים עם הצוות שלכם ואיתנו, ומתחילים לחשוב על מה שהופך את המוצר שלכם לייחודי. מהי ההודעה שאתם רוצים להעביר? כיצד אתם רוצים שהצרכנים ירגישו? זהו שלב הבסיס לכל סרטון מוצר מוצלח״.

שלב 2 – תסריט

״לאחר מכן, נעבור לכתיבת התסריט, שבו נגבש את האסטרטגיה המדויקת ונתכנן את כל הפרטים הטכניים והלוגיסטיים – מלוקיישנים ומשתתפים, דרך הלוגיסטיקה ועד להכנות המוקדמות. אנחנו מקדישים זמן רב לכל הפרטים הקטנים שיכולים להפוך את הסרטון שלכם לבלתי נשכח״.

שלב 3 – יום הצילום

״יום הצילום הוא שיא התהליך, שבו כל התכנון וההכנה מתממשים לפועל. אם בחרתם לצלם בלוקיישן טבעי או בסטודיו, כל החלטה בעלת השפעה על האווירה והמסר של הסרטון״. הצוות של לירן שחר מביא עמו גם אפשרויות להדמיית מוצר או קריינות מקצועית, שמוסיפים לתוצר הסופי.

שלב 4 – עריכה

לבסוף, העריכה המקצועית שופכת על כל החומרים את הקסם האחרון. ״בשלב זה, כל הקטעים השונים מתחברים יחד לסיפור משכנע שמציג את המוצר באור הטוב ביותר. כל זה, תוך שמירה על אורך מיטבי שלא יחרוג מדקה לפרסומת או שבע דקות לסרטון הסבר, כדי לשמור על תשומת הלב של הצופים״.

 

״הפקת סרטון תדמית למוצר היא מסע יצירתי ומרתק, שבסופו אתם מקבלים כלי שיווקי חזק שיכול להגביר מכירות, מודעות למוצר ולהשאיר רושם ארוך טווח בקרב הצרכנים״ מסכם לירן.

| קרדיט: יח״צ

בסטודיו של לירן שחר הפקת סרטונים ופרסומות לעסקים | קרדיט: יח״צ

דוגמה: ממוצר לא מוכר להצלחה

אחד המקרים הבולטים שמדגים את הכוח של הפקת סרטון תדמית יעילה הוא סיפורה של חברת 'Biamba – טיפול חכם בתינוקות'. כשחברת 'Biamba' פנתה ללירן שחר הפקות, היא הייתה עדיין בתחילת דרכה, עם מוצר חדשני אך לא מוכר לרוב. לירן והצוות שלו צללו לעומק המותג והמסר ש'Biamba' רצתה להעביר, ויצרו סדרת סרטונים תדמיתיים שהדגישו את החדשנות, הנוחות והערך המוסף שהמוצר מציע להורים חדשים. התוצאה? 'Biamba' הפכה למובילה בתחומה, עם מוצר שהפך להיות חיוני בעיני הורים רבים.

 

Biambma | הפקת סרטון מוצר | לירן שחר הפקת סרטונים ופרסומות לעסקים

טיפים להפקת סרטון תדמית מוצלח למוצר

אז איך אתם מבטיחים שהסרטון שלכם יעמוד בציפיות? הנה כמה טיפים מניסיוני:

 

  1. 1. קביעת מטרה ברורה: לפני שאתם מתחילים, חשוב להבין מהי המטרה העיקרית של הסרטון. האם אתם רוצים להגדיל את המודעות למותג? לגרום ללקוחות להשאיר פרטים? להסביר על מוצר מסוים? כל מטרה דורשת גישה שונה.

 

  1. 2. הבנת הקהל: מי הקהל שלכם? מה מעניין אותו? הקפידו להתאים את התוכן והסגנון של הסרטון לקהל היעד שלכם.

 

  1. 3. בחירת המסר הנכון: הקפידו על מסר ברור וממוקד. אל תנסו לספר הכל בסרטון אחד. במקום זאת,

בחרו מסר אחד או שניים חזקים והתמקדו בהם.

 

  1. 4. יצירת תוכן איכותי: האיכות הוויזואלית והאודיו של הסרטון חשובה לא פחות מהתוכן עצמו. סרטון איכותי משדר מקצועיות ואמינות.

 

  1. 5. קריאה לפעולה: סיימו כל סרטון עם קריאה לפעולה ברורה. אל תשאירו את הצופים מתלבטים לגבי מה הם צריכים לעשות לאחר צפייה בסרטון שלכם.

 

  1. 6. שיתוף פעולה עם מקצוענים: עבודה עם צוות מקצועי, יכולה להבטיח שהסרטון שלכם יעמוד בכל הקריטריונים הללו ועוד.

מחפשים חברה מקצועית שתפיק לכם סרטון תדמית למוצר?

לירן והצוות שלו מתמחים בלתת מענה מותאם אישית לצרכים ולמטרות הייחודיות של כל עסק, תוך כדי שמירה על תקציב הלקוח.

 

לפרטים נוספים:

– טלפון: 072-397-2544

– אימייל: [email protected]

– בקרו באתר: https://lsv.co.il

 

נכתב ע״י מרינה סורוצ׳ינסקי מחברת שי דוד ניהול מוניטין ויח״צ

 

עשוי לעניין אותך גם

איך עוברים את התקופה הקשה ונמנעים מפשיטת רגל

התקופה הקשה שעוברת על המשק, משפיעה על אנשים רבים, ומה שבטוח – כדאי לעשות הכל …

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …