חדשות חמות
קרדיט: טרופיקזה ריהוט גן

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את הדירה שלנו – מדובר באחד החללים החשובים ביותר בבית, ועבור לא מעט אנשים – גם בחלל המהנה והשימושי ביותר. לכן נרצה לעצב את הגינה בטוב טעם, ולשם כך נצטרך לבחור קודם כל ריהוט גן בצורה הנכונה. אז איך נוכל לבחור את הריהוט המושלם עבור הגינה שלנו, ומה חשוב לקחת בחשבון לפני כן? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

כמות האנשים שתארחו / שישתמשו בריהוט

כאשר נבחר ריהוט גן , אחד הפרמטרים הכי חשובים שנצטרך לקחת בחשבון הוא כמובן כמות האנשים שישתמשו בריהוט – כמות הנפשות בבית וכמה אורחים נארח כל פעם בממוצע גם. מערכות ישיבה שונות מכילות כמויות מקומות שונות ולכן, חשוב מאוד לתת על כך את הדעת על מנת שנוכל לבחור בהתאם ריהוט גן. לא נרצה להגיע למצב בו הריהוט מחמיא לגינה שלנו בצורה מושלמת ונראה מדהים, אך אירחנו חמישה חברים לראות את המשחק ואילו למערכת הישיבה שקנינו יש אך ורק ארבעה מקומות.

גודל הגינה

כדאי מאוד למדוד את החלל לפני כן, כך שנוכל להתאים את ריהוט הגן מבחינת גודל. אמנם, לא רק חשוב לקחת בחשבון את הגודל מבחינת מקום, אלא גם מבחינת התאמה לחלל – ולשם כך נצטרך לקחת בחשבון גם את צורת הגינה. בכללי, אנו ממליצים לכם לא למלא את כל חלל החוץ בריהוט, אלא להשאיר מעט רווח שיהיה עבור מעבר. אפשר להוסיף גם פריט מיוחד כמו ערסל, נדנדה וכדומה שיבלטו.

סוגי חומרי גלם עבור ריהוט גן

הנה כמה סוגים נפוצים בהם משתמשים היום:

  • זכוכית – ריהוט משולב זכוכית הוא בחירה מעולה, במיוחד אם אתם מחפשים ריהוט עמיד. אמנם, תמיד נעדיף לבחור זכוכית חזקה, על מנת לקבל עמידות מקסימלית.
  • אלומיניום – אלומיניום הוא בעל תכונות אידיאליות עבור שמירה על ריהוט גן – הוא לא מחליד בעת מגע עם מים, והוא חזק ועמיד מאוד, אך לצד כל זה – הוא גם מאוד קל משקל.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

הדרך להפוך מוצר לא מוכר ללהיט – הפקת סרטון למוצר

הקמתם עסק חדש? פיתחתם מוצר שאתם בטוחים שיכול לעשות מהפכה אבל נתקלים בקיר של שקט? …