חדשות חמות

הבחורה הזאת הייתה טבעונית עד שעכביש קטן שינה לה את החיים

בחורה טבעונית לשעבר סבלה מזיהום אחרי שעכביש נשך אותה ועכשיו היא אוכלת רק בשר.

סילביה טבור מסקרמנטו, קליפורניה יצאה לטיול בשטח ביולי 2017, בטיול הזה היא ננשכה בקרסול, מה שגרם לה לפצעונים קטנים ולריקבון של הבשר במקומות מסוימים בגוף.

היא אמרה: " לא שמתי לב לזה בהתחלה. זו הייתה רק נשיכה קטנה בקרסול. אבל בחודש אוגוסט, יצא לי פצעון באזור המפשעה שבמהלך השבועות שאחרי רק גדל וגדל עד שהוא היה בגודל של היד שלי."

הבעיה החלה להתפשט ברחבי הגוף של סילביה והיא הובהלה לבית החולים, שם אבחנו אותה כסובלת מנמק והיא הייתה צריכה להיות בניתוח שארך שלוש שעות כדי למנוע מהבעיה להתפשט עוד יותר.

סילביה הייתה צריכה לעבור השתלת עור בבטן שלה כדי להחליף את העור שנאכל כתוצאה ממה שעברה.

אבל לא רק המראה החיצוני של סילביה הושפע, במהלך החודשים שאחרי סילביה התקשתה לאכול דברים מבלי שהם יגרמו לה לפריחות וקלקולי קיבה.

היא מספרת: "בגלל שלקחתי המון אנטיביוטיקה, שהורגת את החיידקים הטובים בקיבה העוזרים בעיכול, הקיבה שלי הייתה במצב נוראי והרגשתי רע מאוד, כמו שהייתי בזמנים קשים בתקופת הטבעונות."

סילביה הפכה לטבעונית בשנת 2008 אבל היא הפסיקה עם זה לאחר שלוש שנים כי הרגישה חולשה כללית של הגוף ושתי צלעות שלה נשברו בקלות יתרה.

לאחר מכן היא פצחה בדיאטה מאוזנת יותר שכללה ירקות ובשר, עד אותו הטיול הגורלי.

בזמן הטיפול האנטיביוטי, סילביה אומרת כי הדבר היחיד שלא גרם לה לבחילה היה בשר. אחרי שאחד החברים שלה התבדח שהיא צריכה לפצוח בדיאטה בשרית לחלוטין, בינואר 2018 היא בדקה את התיאוריה והתחילה לאכול רק סטייקים נאים או איברים פנימיים.

סילביה טוענת: "ככל שבדקתי את זה יותר ככה הבנתי שאכילת בשר זו הדרך היעילה ביותר לספיגת חומרים מזינים לגוף, הרבה יותר מאשר הפעמים שהייתי מוסיפה ירקות ופחמימות לדיאטה."

מאז היא לא הביטה לאחור והיא אפילו טוענת כי היא בריאה יותר מאשר הזמן שבו הייתה טבעונית.

"אני פשוט מרגישה הרבה יותר טוב מאי פעם, אפילו מהפעמים שהייתי במסגרת דיאטה 'רגילה' לחלוטין. לאנשים שחושבים שזה לא נורמלי, אני אומרת שינסו את זה, זה עלול לעזור ולגרום לכך שתרגישו יותר טוב עם עצמכם", אומרת סילביה.

למרות שהיא במקור הפכה לטבעונית מסיבות אידיאולוגיות, היא אומרת שהיא תמיד בודקת מאיפה הבשר שהיא אוכלת מגיע.

"אני בוחרת את הבשר שלי ממגדל מקומי. אני יודעת שהבשר מגיע ממקום טוב, אז הבעיות האידיאולוגיות כבר לא מדאיגות אותי. ירקות ושורשים – שהיו במשך זמן רב הדבר המרכזי שאכלתי, הם למעשה לא מזינים, רכיבים שאם אוכלים רק אותם במשך תקופה ממושכת יכולים להפריע לקיבה בספיגת החומרים הדרושים לגוף. זה בהחלט השפיע עליי בטווח הארוך."

עשוי לעניין אותך גם

יותר מ-6000 אנשים מחזיקים בביטוח למקרה של חטיפת חייזרים. מה אתכם?

בתחילת החודש כמעט 2 מיליון אנשים הצטרפו לעמוד פייסבוק הנקרא: "הסתערות על אזור 51. הם …

הכלב של האישה הזאת נחטף בדרך שאתם לא יכולים לדמיין בכלל

ציפורים עלולות להוות סיוט לפעמים. בין אם אתם מנסים להירגע על חוף הים או שאתם …