חדשות חמות

האבא הזה מצא את הבת שלו אחרי 24 שנים של חיפושים

בתו של וונג מינגקינג הייתה רק בת 3 כשהיא נעלמה בצ'אנגדו שבסין. אבא שלה היה מוכר פירות ביחד עם אישתו לפני 24 שנה אבל יום אחד כשהם סיימו לשרת לקוחות, הם הבינו שקיפנג נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה.

הם עשו מה שכל אחד מאיתנו היה עושה ופתחו במסע חיפוש רציני מאוד כדי למצוא את הפעוטה. וונג פרסם בכל מקום שהוא רק יכל, מהתקשורת ועד פוסטרים ברחבי העיר ואפילו הלך לבתי חולים ובתי מחסה למחוסרי בית.

אבל כשהשבועות הפכו לחודשים, התקווה למצוא אותה הלכה ונעלמה.

במעבר מהיר של 21 שנה קדימה בסיפור כשהילדה עדיין נעדרת, לוונג היה רעיון מעולה לדרך שבה הוא יכול להמשיך בחיפושים: להפוך לנהג מונית.

כל פעם שהוא אסף נוסע למונית שלו הוא היה שואל אותה אם הם יודעים על מישהי בגיל של הבת שלו שאיננה יודעת מי ההורים שלה, וונג היה נותן להם כרטיס עם תמונתה של בתו ועם פרטי התקשרות.

בדרך כלל כשנהג מונית מספר לכם את סיפור החיים שלו זה יכול להיות עינוי מתמשך, אבל לא במקרה הזה, הסיפור שלו עשה הרבה רעש בקרב הנוסעים והם שיתפו את הסיפור עם כמה שיותר אנשים שהם רק יכלו.

אחרי שנתיים בעבודה, הוא נתן יותר מ-5000 כרטיסים כאלה.

בזמן הזה, היספור הפך לויראל באינטרנט תודות לתקשורת המקומית, מה שרק עזר מן הסתם למאמצי החיפוש שלו. הוא אמר לחדשות המקומיות: " המשאלה הכי גדולה שלי כרגע הוא שיום אחד הבת שלי תשב איתי ברכב ותצעק 'אבא!'".

אישה בשם קנג אינג נחשפה לסיפורו של וונג ויצרה עמו קשר.

הם עשו בדיקת DNA  ולפני מספר ימים התוצאות יצאו חיוביות.

וונג הכין את עצמו לגרוע מכל היות והוא קיבל את החדשות ב-1 באפריל וחשש ממתיחה אכזרית, אבל זו ממש לא הייתה מתיחה, הבדיקות אכן אישרו שקנג אכן היא בתו האבודה.

קנג בת ה-27 טסה כמעט 3000 ק"מ מג'ילין לצ'אנגדו כדי להתאחד סוף סוף עם ההורים שלה. הסתבר שהיא אומצה וגדלה רק 20 ק"מ מאיפה שההורים שלה גרו ועברה לעיר הרחוקה כשהתבגרה.

המשפחה הוצפה בצלמים וכתבים כשכולם רוצים לתפוס את רגע המפגש הנדיר לאחר כמעט רבע מאה.

מה שבטוח זה שיש להם הרבה מה להשלים.

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …