חדשות חמות

אם החלום שלכם היה לגור בבית בצורת כלב, זה הזמן להגשים אותו

כשאנחנו חושבים על בית, אנחנו מדמיינים ארבע קירות מלווים בחלונות ודלתות בסדר מסוים, לא עוד!

החלום שלכם לגור בבית, גם אם לתקופה קצרה בצורת חברו הטוב ביותר של האדם יכול להתגשם.

"מיטה וארוחת בוקר" (B&B) , זה מה שכתוב על השלט העומד לפני המקום המאוד מיוחד הזה, תודה רבה על השלט, כל אחד יכול לטעות במדובר בהזיה או מוזיאון על טהרת הביגל.

"לישון בתוך כלב ענקי" , זועקת נחרצות הודעת ה-Air BnB המפרסמת את המקום, זה למעשה בית בצורה ביגל המהווה אפשרות שינה וארוחת בוקר כמו שלא תחוו בחיים.

המקום ממוקם באיידהו שבארה"ב ועלות השהות בו היא 136$ שהם בערך 470 ש"ח ללילה והם כוללים אירוח עד ארבעה אנשים, חדר שינה עם שתי מיטות נפרדות ועוד חדר עם מיטה זוגית. בנוסף יש מרכז מבקרים במקום הכוללים חנות ומרכז אמנות שבו הבעלים פרנסיס ודניס יוצרים דמויות שונות של כלבים מעץ.

מה עוד יש לעשות במקום אתם שואלים? אז אחרי שסיימתם לבהות בדמות הכלב הענקית שאני אישית יכול להסתכל עליה שעות, אפשר להעביר את הזמן עם הגולדן רטריבר המקומי שגר ועובד במקום ביחד עם הבעלים.

מיותר לציין שהמקום הוא ידידותי מאוד לבעלי חיים המקבל " כלבים אחראיים מלווים בבני אדם שמתנהגים יפה".

בתוך הבית אתם יכולים להנות מספרייה עשירה של ספרים, משחקים ופאזלים, רובם קשורים לכלבים בצורה כזו או אחרת, או פשוט לשבת בקומה השנייה ולהנות מהנוף המשקיף מהחלון של השדות העשירים וההרים הסובבים אותו.

למרות שהבעלים של המקום יכולים להיות רגועים ולנוח, הם לא עושים כן ותמיד נמצאים במגמת שיפור ועשייה כדי שהאורחים שלהם יצאו עם ההרגשה הכי טובה שיש וככה באמת קורה.

"זה המקום הכי טוב שיצא לי לישון בו" , אומרת אחת הגולשות בתגובות, " הקונספט פה ממש מיוחד וגורם לחוויה נדירה, שלא לדבר על הבעלים של המקום שעושים כל מה שצריך כדי לדאוג לאורחים שלהם"

 
[contact-form-7 id="1268" title="cf7-mashkanta-משכנתאות"]  

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …