חדשות חמות

איך לקחת הלוואה מבלי ליפול בפח של הבנק

במהלך השנה, מאות אלפי ישראלים מרחבי הארץ נזקקים להלוואות בסכומים משתנים, למטרות שונות.

גודל ההלוואה הממוצע בישראל עומד בין 50-100 אלף ש"ח למשפחה והעניין נובע כתוצאה מצורך הכרחי מסוים כמו כיסוי התחייבות או למשל לצורך שיפור איכות החיים כמו שיפוץ הדירה, קניית רכב ואפילו נסיעות לחו"ל.

כולנו יודעים שקשה לחיות במדינה שלנו, יוקר המחיה מקשה מאוד על זוגות צעירים אך גם על מבוגרים שלעיתים תומכים באותם הצעירים כדי שיוכלו להגיע למצב כלכלי מבוסס ולתמוך בעצמם במאת האחוזים. משפחה בישראל צריכה להתמודד עם אינספור הוצאות כמו שכר דירה, משכנתא, ילדים, גנים, בתי ספר והוצאות שוטפות של משק הבית שרק הולכות ועולות עם השנים.

כשאותם אנשים מגיעים למצב שבו הם צריכים הלוואה, בין אם זה לאיזון המצב הכלכלי שלהם או לצורך שיפור איכות החיים שלהם הנובע לגמרי מצורך הכרחי, הדבר הראשון והזמין ביותר הוא לגשת לבנק, אבל אין שום סיבה לגשת לבנק לבד – יועץ הלוואות המכיר מקרוב את פעילות הבנקים יכול להשיג לכם את התנאים הטובים ביותר להלוואה, תנאים שבשום אופן לא תקבלו אם תיגשו לבדכם לקחת הלוואה.

למה ללכת לבנק בכלל?

זה לא סוד שרוב האנשים לא אוהבים את הבנק שלהם, העמלות שנלקחות כל פעם שאתה מתעטש ברדיוס מסוים מהבנק גורמות לסלידה רבה ולכן הבנקים משקיעים את רוב כספם בפרסומות על מנת שהאינסטיקס של כל אחד ואחד ימשוך אותו לבנק לצורך לקיחת הלוואה במקום לחשוב פעמיים לפני המעשה.

אין שום בעיה לוגיסטית בתפקודם של הבנקים, הגופים החזקים הללו מחזיקים את כלכלת המדינה ומסוגלים להניע ולהושיט עזרה לעסקים קטנים במידה ונדרשת עזרה. האפשרות ללכת לבנק ולבקש הלוואה היא מאוד זמינה והגיונית, שם הכסף שלכם, משם תקחו הלוואה, יחד עם זאת, עדיף שלא תלכו לשם לבדכם.

למה ואיך ולתכנן את ההלוואה שלכם מהבנק?

אז אמרנו כבר שזה בסדר אם תבקשו הלוואה מהבנק, אבל אתם באמת יודעים אילו פעולות ואילו ריביות מדויקות אתם מאשרים במהלך החתימה בבנק? אתם יודעים באילו אזיקים כבלתם את עצמכם בזמן החתימה? מה בדיוק יהיו ההחזרים החודשיים שלכם? או שפשוט סמכתם על הבנקאי כי הוא הבן של השכנה הקודמת שלכם?

בדיוק כמו שלא ניגשים לחתימת חוזה על דירה מבלי להתייעץ ארוכות עם עורך דין, לפני חתימת החוזה, במהלכו ואחריו. ככה גם אין שום סיבה שלא תיגשו לקחת הלוואה בלי יועץ הלוואות מנוסה שיודע בדיוק איך לדבר עם הבנקים, מה לדרוש מהם והוא בעל מספיק ניסיון כדי לא ליפול בין מאות המסמכים שצריך לחתום אליהם לפני לקיחת ההלוואה.

מסקנות בלקיחת הלוואה

הקשיים שהבנקים מערימים על הלקוחות באופן כללי הם מינוריים לעומת הקלות שבה ניתן לקחת מהם הלוואה, אבל אל תיגשו לסיפור הזה לבדכם, עלות ההלוואה שרוב האנשים לוקחים תמשיך להעמיס במהלך הזמן על החשבונות הפרטיים שלכם. אם אתם רוצים לקחת הלוואה כדי לקבל קצת אוויר לנשימה או שאתם רוצים לפנק את עצמכם ברכב חדש או בחופשה בחו"ל, אל תיגוש לבנק מבלי להתייעץ עם יועץ הלוואות שיעזור לכם להבין את הצורך שלכם, את עלות ההלוואה וישיג בשבילכם את התנאים הטובים ביותר מול הבנקים.

[contact-form-7 id="1264" title="cf7-loans-הלוואות"]