חדשות חמות
קרדיט לתמונה Freepik

5 דרכים לשיפור המיקומים שלכם בגוגל במהירות וביעילות

מרגישים שהאתר שלכם קצת תקוע ולא באמת יודעים מה לעשות על מנת לשפר את המיקום שלו בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש של גוגל? ובכן, במידה וזהו המצב שלכם, המדריך הבא נועד בדיוק עבורכם. על כן, החלטנו לעשות לכם מעט סדר בבלאגן ולרכז לכם חמש דרכים לשיפורים המיקומים שלכם בגוגל, בצורה מהירה ויעילה במיוחד.

  1. התמקדו בביטויים הרלוונטיים – לעיתים ישנם מצבים בהם בוחרים ביטויים לקידום בהתאם לרצונות, ולאו דווקא בהתאם למה שבאמת צריך. משכך, בראש ובראשונה יהיה עליכם לבחון לעומק את ביטויי המפתח שאתם מקדמים באתר שלכם, תוך כדי שאתם שואלים את עצמכם האם האתר מקודם על ידי ביטויים כלליים? במידה וזהו אכן המצב, ייתכן כי מדובר על אחת הסיבות העיקריות להופעתם של הלידים הלא רלוונטים. במילים אחרות, התמקדו במילות המפתח הרלוונטיות, ובמידה ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל, ההמלצה שלנו תהיה להסתייע בחברה חיצונית העוסקת בתחום.
  2. הרחיבו את הפעילות שלכם ברשתות החברתיות – מעבר לעובדה כי הפעילות ברשתות החברתיות השונות תתרום באופן ישיר בקבלת לידים חמים וטובים יותר, עליכם לזכור כי מדובר על דרך מצויינת לתרום לדירוג האתר שלכם בגוגל.
  3. נסו לפשט את השירותים והמוצרים ככל הניתן – במידה ואתם מתעסקים מספיק זמן בתעשייה מסוימת, ייתכן כי לא פעם נחשפתם לעובדה כי ישנן שאלות שחוזרות על עצמן בקרב קהל היעד שלכם. משכך, ההמלצה שלנו תהיה לנסות לחסוך לאותו קהל יעד וגם לכם את הזמן על הסברים חוזרים ונשנים, ופשוט תסייעו ללקוחות שלכם להגיע אליכם "חמים" הרבה יותר, באמצעות הטמעת כל הנתונים הרלוונטים בצורה הפשוטה ביותר, בתוך האתר שלכם.
  4. הוסיפו עמודת "שאלות נפוצות" בתחתית העמוד – רבים הם הגולשים אשר נוטים לבצע חיפוש באמצעות שאלות. לדוגמא, יש את אותם האנשים שיחפשו אחר "קידום אתרים", אך לא מעטים הם הגולשים שיחפשו דברים כמו "האם כדאי להיעזר בשירותיה של חברה לקידום אתרים בגוגל?", "האם ניתן לבצע קידום באופן עצמאי"? ועוד. כך למעשה, באמצעות הטמעת הביטויים והשאלות הרלוונטיות, תוכלו לשפר את הסיכויים שלכם להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
  5. פנו לשירותיה של חברה לקידום אתרים בגוגל – בשורה התחתונה, מיותר לציין כי הבחירה האידיאלית תבוא לידי ביטוי בשירותיה של חברה לקידום אתרים בגוגל , חברה כזו העוסקת שנים רבות בתחום ותעניק לכם את האפשרות לקבל את המענה ההולם ביותר עבור ההוצאה הכספית שלכם ובאותה הנשימה, תפנה לכם זמן להתעסק בשאר המטלות שלכם. במילים אחרות, בניגוד לדעה הציבורית הרווחת אשר נוטה לחשוב כי מדובר על תחום פשוט במיוחד, הרי שהמציאות מציגה בפנינו תמונה אחרת לחלוטין, כזו בה כדאי לוודא כי אתם מחזיקים בארגז הכלים המתאים טרם יציאתכם לדרך.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …