חדשות חמות

מעורר השראה: משותק מהמותניים ומטה והצליח להשלים את מרתון לונדון

אחרי 36 שעות ארוכות מאוד, סימון קינדלסיידס הפך לאדם המשותק הראשון שמצליח להשלים את מרתון לונדון.

האבא לשלושה מנורפולק אובחן עם הפרעה נוירולוגית תפקודית וגידול במוח בשנת 2013, כתוצאה מכך, הוא נשאר משותק מהמותניים ומטה.

אבל האבא בן ה-33 לא נתן לזה לעצור אותו מהשתתפות באחד המרתונים המפורסמים בעולם, שאותו השלים בעזרת עזרים חיצוניים שעזרו לו לעמוד וללכת, כל זה כשהוא מוקף בתומכים לאורך הדרך.

אחרי 36 שעות על המסלול, סימון סיים בשעה 11 בלילה של יום שני.

 

(משרד פרסום)

"אני סובל מכאבים חזקים", הוא אמר. " זה הוציא ממני הכל ואני לא יודע אם ואילו השפעות פיזיולוגית אני הולך לחוות. ללכת במהלך הלילה כשחשוך ואף אחד לא נמצא מסביב הייתה משימה קשה מאוד והצוות מאוד עזר לי לעבור את זה.

" מעולם לא הלכתי 42 ק"מ כשהייתי בריא, ככה שזה הוא הישג עצום בפני עצמו. אני מאוד סובל מכאבים והידיים שלי כואבות היות והן היו צריכות לשאת את המשקל שלי לאורך הדרך בצורה כזו שהייתי צריך תמיכה למפרקים בכפות הידיים.

"התמיכה הייתה פשוט נפלאה וזה כמו חלום שהתגשם. זה היה מדהים כי לא ציפיתי שזה יהיה גדול כמו שזה היה. הילדים שלי מקבלים תגובות נהדרות בבית הספר והם מאוד גאים באבא שלהם.

" בת הזוג שלי הייתה פשוט מדהימה והיא הלכה 10 ק"מ לצידי. היא למעשה לקחה אותי לשם בכיסא הגלגלים ביחד עם שלושת ילדיי. היא רואה מעבר לכל הבעיות ומסתכלת עליי בתור בן אדם קודם כל.

" התגובות היו מאוד נוגעות ללב בצורה שאני לא יכול לתאר במילים. אני לא רואה את עצמי כמקור להשראה. כאב לי מאוד אבל הכרחתי את עצמי לעבור את זה.

" רק רציתי להראות שכל דבר אפשרי אם אתה רוצה אותו מספיק. אתה יכול להישאר במיטה ולרחם על עצמך או לצאת החוצה ולהנות מהחיים, בגלל שחיים רק פעם אחת."

באופן מדהים, זו לא הפעם הראשונה שסימון עושה משהו כזה. בשנת 2015 הוא רכב על אופניי יד מלונדון לפריז והצליח לגייס יותר מ-7000 דולר לצדקה.

המאמץ האדיר שלו במרתון לונדון גם לא היה לחינם והוא גייס כסף לעמותה העוסקת בגידולי מוח, עד עכשיו הוא הצליח לגייס 11 אלף דולר.

בהחלט מעורר השראה.

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …