חדשות חמות

מסתבר שה-FBI מתקשה למצוא עובדים בגלל שכולם מסטולים מדי

בעידן של היום, היכולת לפרוץ למחשבים ומערכות ממוחשבות תוספת תאוצה בקרב הכישורים הדרושים כדי להתקבל למקום עבודה. כבר נחשפנו בעבר לאנשים המסוגלים לחדור למקומות בעלי סיווג גבוה מאוד בעזרת מחשב נייד בלבד.

באופן טבעי, סוכנויות ביון תמיד מחפשות את הטובים והמבריקים ביותר, אבל נראה כאילו מקום אחד לא מצליח למצוא את האנשים הנכונים והמקום הזה הוא ה-FBI.

מנהל ה-FBI לשעבר, ג'יימס קומי אמר שבגלל החוק של הארגון שאומר שאסור לקחת לעבודה מישהו שעישן מריחואנה בשלוש השנים האחרונות, הם נאלצים לדחות המון מועמדים פוטנציאליים.

"הרבה מהמתכנתים המובילים במדינה שהם גורואים של האקינג, אוהבים לעשן מריחואנה," הוא הסביר.

"אני צריך לגייס כוח עבודה מעולה על מנת להתחרות בפושעי הסייבר וחלק מהילדים האלה רוצים לעשן מריחואנה בדרך לראיון העבודה."

כשהוא יצא בהצהרות הללו בשנת 2014, עלו כמה חששות בפינות הפוליטיות בוושינגטון מכך שקומי רצה לבטל ולשנות את דרך ההסתכלות של הארגון על מועמדים פוטנציאליים שאוהבים את הצמח הירוק.

הסנטור ג'ף סשיונס, כיון התובע הכללי בארה"ב, שאל את קומי במהלך שימוע: " האם אתה מבין שמה שאתה רוצה עלול להתפרש כדוגמה לשלטון המתעלם מההשלכות של שימוש במריחואנה? וזה יכול לפגוע ביכולת שלנו לשכנע אנשים צעירים שלא ללכת בדרך המסוכנת הזו?"

הוא הגיב ואמר: " תראה, אחד האתגרים שאנחנו מתמודדים איתם זה גיוס של כוח עבודה יוצא מן הכלל בשילוב נקודת מבטם של אנשים צעירים על מריחואנה ועל המדינות השונות וגישתן לצמח מה שמוביל יותר ויותר מהם לנסות את הצמח.

"אני לגמרי נגד שימוש במריחואנה. אני לא רוצה שאנשים צעירים ישתמשו במריחואנה. זה מנוגד לחוק. יש לנו איסור של 3 שנים על מריחואנה. לא אמרתי שאנחנו הולכים לשנות את האיסור. אמרתי שאני צריך לבדוק את השינוי בכוח העבודה שלי."

מאז, היו כמה מדינות שאישרו או לפחות הסירו אחריות פלילית על שימוש במריחואנה אבל עמדת הארגון החשאי בנושא עדיין עומדת כשהייתה. יחד עם זאת, בעוד שעל קנאביס חל איסור של שלוש שנים, שימוש בשמים אחרים דורש 10 שנים של המתנה נקייה לפני כניסה לארגון.

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …