חדשות חמות

לא תאמינו מי הציל את האיש הזה מהתאבדות

סמל לשעבר, ג'וש מארינו סבל פציעה מוחית קשה מאוד במסגרת שירותו הצבאי בזמן שפצצה נחתה כמה מטרים בודדים ממנו בזמן שהיה בשירותו הצבאי בעיראק. ג'וש חזר מבגדד אדם שונה לחלוטין מזה שיצא.

הוא פיתח הפרעת דחק פוסט טראומטית – או פוסט טראומה בקיצור, והיה במצב קשה מאוד מבחינה נפשית כתוצאה משהותו במזרח התיכון במסגרת הצבאית. לילה אחד, פצעיו הנפשיים היו קשים מנשוא והוא תכנן להתאבד.

"לא רציתי להתמודד עם זה יותר. אז לקחתי את אחת הסכינים שלי ושמתי אותה בצד, כתבתי מכתב במחשב והשארתי אותו על השולחן. אחר כך ירדתי למטה ויצאתי החוצה מהדלת האחורית כדי לעשן את הסיגריה שחשבתי שתהיה האחרונה שלי" מספר ג'וש.

אבל בדרכו חזרה פנימה, בזמן שחשב שזו היא דרכו האחרונה על כדור הארץ, הוא שמע יללה של חתול מגיעה מהשיחים מאחוריו. חתול שחור לבן הגיח מהשיחים והתחכך ברגלו של ג'וש.

"פשוט פרצתי בבכי בלתי נשלט" אומר ג'וש, "אולי הוא ידע שיש משהו שאני לא מסוגל להתמודד איתו. הפסקתי מיד לחשוב על הבעיות שלי והתחלתי לחשוב על הבעיות של החתול ומה אני יכול לעשות כדי לעזור לו"

"בכל יום הייתי יוצא החוצה עם מנת טונה על צלחת מנייר. הוא אכל את האוכל וקפץ מיד לחיקי. לאחר זמן מה הוא התחיל לזהות את הקול שלי. החתול הזה נתן לי משהו לצפות לו כל יום. הוא לא ראה שום דבר לא בסדר בית הוא לא ראה שום פגמים או בעיות, זה הרגיש מאוד בטוח" מוסיף ג'וש.

ג'וש היה שבור לחלוטין כשיום אחד, החתול לא נמצא. למרות זאת, החתול עזר לו להבין שהוא יכול לאהוב משהו בעולם ושמשהו יכול להחזיר לו את האהבה הזאת. הוא התחיל לצאת עם בחורה בשם בקי, כמה חודשים לאחר מכן, הם נכנסו לבית מחסה שבו אפשר לאמץ בעלי חיים.

לתדהמתם, ממש כמו תסריט של סרט. ג'וש התהלך בין הכלובים וראה חתול שחור לבן מנסה להושיט יד מעבר לגדר. כמובן שזה היה אותו החתול שעזר לו ממש לא מזמן.

"החתול הזה רצה שאני אהיה אדם טוב יותר" מספר ג'וש על החתול שלו הוא קרא סקאוט.

לצערו של ג'וש, החתול חלה ומת שבועיים אחרי שאובחן בסרטן דם שאופייני לחתולים.

"זה כואב כל כך, לא עובר יום שבו אני לא חושב על החתול הזה ומה שהוא עשה בשבילי. לא עובר רגע ואני לא חושב על הדברים שהוא אפשר לי לעשות. החתול הקטן הזה עזר לי להבין שאני לא סתם מוצר שפג תוקפו" מספר ג'וש.

 

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …