חדשות חמות

לא תאמינו מה הטיגריסית הזאת עשתה כדי להציל את עצמה

טיגריסים ובני אדם לא מסתדרים כל כך טוב ביחד בדרך כלל. רוב הזמן כל אחד פשוט עוזב את השני במנוחה לחיות את חייו, כדי שאף אחד לא יסתכן במוות.

אבל טיגריסית סיבירית אחת לקחה צעד מאוד נדיר כדי לגשר על הפער, שיצאה מהשממה לתוך כפר בניסיון נואש למצוא עזרה לכמה בעיות שיניים שהיו לה.

הטיגריסית הנדירה, חלק מרק 500-600 פרטים הנמצאים ברוסיה, נמצאה שוכבת מותשת לחלוטין על מרפסת של בית בכפר הסיבירי המרוחק סולונטסובי, כמעט 6500 קילומטר מזרחית ממוסקבה.

חתולים גדולים בדרך כלל נמנעים ממגע עם בני אדם אבל מומחים מאמינים שהטיגריסית קיבלה החלטה לחפש סיוע אחרי שבעיות השיניים והחניכיים השאירו אותה מורעבת ללא יכולת לצוד ולאכול.

"אלכסיי קאידאיב נתקל בטיגריסית על המרפסת שלו", אמרה גלינה טסימאנו, תושבת המקום ששכנה הוא זה שגילה את החיה המרשימה. " הוא רצה לצאת לחצר שלו בבוקר, אבל הדלת שלו לא נפתחה כי "מישהו" שכב שם".

"הוא החל לדחוף את הדלת ואז הוא שמע את הטיגריסית מיללת. הוא חזר בחזרה פנימה וקרא לעזרה".

בעוד שהטיגריסית לא נתן לאלכסיי להתקרב יותר מדי, היא לא תקפה אותו. צוות חירום הגיע במהרה כדי לטשטש את החיה ולהעביר אותה למרכז שיקום.

מומחים במרכז קבעו שהטיגריסית בערך בת 10 וסובלת מבעיות בלסת.

"הטיגריסית הייתה שלווה מאוד, כאילו שהיא חיכתה לעזרה", אמר סרגיי ארמלייב, ראש המרכז.

"בכל מקרה, המצב של החיה הנדירה היה קשה מאוד ודרש טיול דחוף".

טיגריסים סיבירים מסתובבים לבדם בדרך כלל והם ידועים לסגור מרחקים של 1000 ק"מ – מרחק עצום שנובע מהעובדה שקשה להם לצוד ולכן הם קרובים להכחדה.

ארמלייב אישר שלטיגריסית יש בעיות בחניכיים, ואמר שאין לה פציעות מנשקים מעשה ידי אדם.

לטיגריסית כאמור היו בעיות קשות מאוד בחניכיים והיו חסרות לה המון שיניים עליונות. כרגע היא חייבת לקבל עזרה משמעותית ממומחים בתחום.

הוטרינרים מקווים לפתור את הבעיות שלה אבל כרגע היא לא חזקה מספיק כדי לעבור ניתוחים משמעותיים, למרות שהיא מסוגלת לאכול בשר טחון.

ארמלייב אמר שהמומחים עושים כל מה שאפשר כדי להבטיח את השרדותה של החיה היפיפה והנדירה.

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …