חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות להגיע לכל מקום בעולם. החברות השונות לא רק מביאות בשורות חדשניות לעולם אלא גם מהוות השראה למשק הישראלי כולו. חברות אלו יחד עם עסקים קטנים וגדולים, צורכות שירותי כתיבת תוכן באנגלית בדרכן להעלות מודעות, לגייס משקיעים ולהביא לקוחות משלמים.

הדרך להעלות את המודעות לכך שהחברה קיימת עוברת בתוכן. למעשה, לתוכן יש מרכיב מרכזי בכל עסק, חברה ואפילו ארגון. בין אם מדובר על תוכן שמיועד לעובדי החברה ובין אם מדובר בתוכן המיועד להביא אליה את הקהל הנדרש. כתיבת תוכן מצליחה לגשר על עולמות, לחבר בין המחשבה והתכנון בעברית לבין העברת מסרים באנגלית. כתיבת טובה מצליחה להביא לקוחות, משקיעים ולהעביר את המסרים הנכונים.

האם הגיע הזמן לכתוב תוכן באנגלית

ברגע שהעסק רוצה לצאת החוצה, להגיע לחו״ל ולשווק את עצמו, זה סימן שהגיע הזמן לכתוב תוכן באנגלית. ברור כי התוכן יכול להוביל כל אסטרטגיה שיווקית אך כדאי לדעת מה הוא כולל:

  • כתיבת תוכן באנגלית לאתרים בשפה האנגלית – כתיבת אתרים שלמים בשפה האנגלית מיועדת לכל עסק וחברה. אם כבר יש אתר בעברית המשימה תהיה לבצע שירותי תרגום לאנגלית בדגש על לוקאליות. במקרה שהאתר ישן ובמקרה שאין עדיין אתר אינטרנט, המשימה הראשונה תהיה ליצור את התוכן ורק לאחר מכן את האתר. עבודה משותפת בין כותבי תוכן באנגלית לבין בוני ומעצבי אתרים תהיה הטובה ביותר.
  • כתיבת בלוגים באנגלית – גם היום ישנה משמעות לבלוגים באתר. הבלוג יכול לסייע רבות בפעולת קידום האתר, לחזק את האמינות מול הקהל ולהוביל להתעניינות ולהמרות. כדי שבלוג ייצור עניין חשוב להבין היטב את העסק, להכיר את היתרונות שלו ולעבוד בשיתוף פעולה. אנחנו אוספים את כל המידע, מוציאים בריף מסודר ולבסוף ניגשים לשלב הכתיבה.
  • כתיבה באנגלית של קייס סטאדי – דרך מצוינת להביא לקוחות ולהסביר את הערך שהעסק והחברה יכולים להביא הוא לכתוב קייס סטאדי באנגלית. בכתיבה זו אנחנו לוקחים את הקורא בדרך בה הוא מבין מה היה המצב הראשוני, מה הוביל לבחירה בפתרון ומה הייתה התוצאה. קייס סטאדי איכותי יכול להעביר לקהל מידע רלוונטי רב ולעזור לו לקבל את ההחלטה האם לפנות ולעבוד עם העסק או החברה.
  • ניהול וכתיבה לרשתות החברתיות – הרשתות החברתיות הן הפרונט של העסק כשהפעילות בהן צריכה להיות מהירה, עדכנית ולייצג את העסק. לצד ניהול הרשת החברתית, שיכול לכלול לא רק כתיבת פוסטים באנגלית והעלאה שלהם אלא גם תגובות, יצירת קשרים נכונים ובמקרה של לינקדאין גם שליחת הודעות ללקוחות פוטנציאליים.
  • כתיבת מצגות משקיעים – השוק הישראלי מסתמך רבות על משקיעים שמגיעים מחו״ל ולכן יש צורך רב בכתיבת מצגות באנגלית. מצד אחד כל מצגת היא ייחודית ושונה, מצד שני ישנם כללים שחייבים להתקיים בכל מצגת כשהמשקיע הפוטנציאלי חייב להבין מה הייחודיות של הרעיון, במה הוא ישנה את העולם וחשוב לא פחות, עליו להבין מי הדמויות העומדות מאחורי הרעיון ולהחליט לסמוך עליהן.

כתיבת תוכן באנגלית על ידי כותבים לוקאליים

לוקליזציה היא מילת מפתח בכל מה שקשור בתוכן. כישראלים, יש לנו סלנג משלנו, הרגלים שונים ואפילו החגים שלנו ייחודיים. העולם לא מכיר אותנו כפי שאנחנו מכירים את עצמנו אך העולם לא קונה בישראל אלא קונה בחו״ל. לכן, כל תוכן באנגלית צריך להיות מותאם לקהל היעד, לדבר את השפה שלו ובכך הכוונה לתרבות, הרגלים ובסלנג שלו.

הדרך הטובה ביותר לבצע משימת כתיבת תוכן באנגלית היא לעבוד עם כותבים מחו״ל. כאלו שמכירים את הסביבה בה העסק או החברה רוצים לפעול. ברור כי לא תמיד פשוט לעבוד יחד כשפערים בשעות, בתרבות ואפילו העברת התשלום יכולים להישמע מסובכים. החדשות הטובות הן שאפשר ליהנות מכל העולמות, לדבר בעברית (הכי חברמנית) ולקבל תוכן איכותי באנגלית שנכתב על ידי כותבים וקופירייטרים מחו״ל.

חברת A-Z Content  הופכת את הפעולה לפשוטה כשהשיחה מתבצעת בעברית והכתיבה על ידי כותבים לוקאליים הנמצאים בחו״ל. החברה מספקת שירותי תוכן מזה שנים, עובדת מול חברות גדולות, סטארט-אפים ועסקים ישראלים ומעמידה לרשותם את מומחי התוכן המתאימים בדיוק לכל פרויקט ומשימה. לפרטים, קבעו פגישת היכרות ללא עלות.

עשוי לעניין אותך גם

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …

הדרך להפוך מוצר לא מוכר ללהיט – הפקת סרטון למוצר

הקמתם עסק חדש? פיתחתם מוצר שאתם בטוחים שיכול לעשות מהפכה אבל נתקלים בקיר של שקט? …