חדשות חמות
קרדיט תמונה: Shutterstock

טסים לחו"ל? את האפליקציה הזו חשוב מאוד שתכירו

קרדיט תמונה: Shutterstock

כל הפרטים על האפליקציה שתאפשר לכם להפעיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל בקלות ובמהירות, ותאפשר לכם לקבל סיוע רפואי בלחיצת כפתור.

הן ידידותיות, חינמיות (ברוב המקרים) וניתנות להורדה תוך שניות: מאז שהן הגיחו בסערה בעקבות עלייתם של הטלפונים החכמים אי שם בשנת 2007, האפליקציות שינו לנו את החיים, ובעיקר הפכו אותם ליותר נוחים. הסמארטפון של אדם ממוצע כולל עשרות ולעיתים אף מאות אפליקציות שונות: אפליקציות ניווט, משחקים, כושר ואורח חיים בריא, פודקאסטים, ביצוע תשלומים, ניהול זמן, ניהול הוצאות, מוזיקה ועוד ועוד. לא משנה איזו פעולה אתם רוצים לבצע – סביר להניח שיש אפליקציה שתבצע אותה עבורכם. הכול בלחיצת כפתור.

ומה לגבי אפליקציה המאפשרת לכם להפעיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל בלחיצת כפתור? האפליקציות הגיעו גם לעולם הנסיעות, ומעמידות לרשותכם מגוון אפשרויות להפעיל את הביטוח בקלות ובמהירות. ולכן בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין – חשוב לוודא שהוא כולל אפליקציה ייעודית.

למה צריך אפליקציית נסיעות לחו"ל?

בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל המספק מענה מקיף לצרכים שלכם זה חשוב. אך חשוב לא פחות לוודא שבעת הצורך, כאשר צריך סיוע רפואי הרחק מהבית, תוכלו להפעיל את הביטוח במינימום זמן והתעסקויות. אם בעבר היה צריך להתקשר למוקד השירות כדי להזמין רופא, לקבל החזר או לבצע פעולה כלשהי הקשורה לביטוח – כיום ישנן אפליקציות המאפשרות לבצע מגוון פעולות בלחיצה, ובכך חוסכות לכם זמן יקר. זמן שאפשר לפנות כדי לדאוג לדבר החשוב ביותר: להחלמה שלכם או של היקרים שלכם במקרה שצריך סיוע רפואי.

ככל שהאפליקציה קלה יותר לשימוש וככל שהיא מאפשרת לבצע מגוון רחב יותר של פעולות, כך היא תחסוך יותר זמן ומאמץ ברגע האמת.

איך בוחרים אפליקציית נסיעות לחו"ל?

אפליקציה ייעודית שתשתמש אתכם במהלך הנסיעה לחו"ל יכולה להקל עליכם את החיים. אך אפליקציות שונות מעניקות מענה שונה, ולכן בעת עשיית ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין

הכולל אפליקציה ייעודית, חשוב לבדוק מה היא כוללת ואיזה פעולות אפשר לבצע בעזרתה. לשם המחשה, חלק מהאפליקציות המגיעות עם ביטוח הנסיעות מאפשרות לכם לחפש רופא בקרבת מקום, אך רובן לא מאפשרות להזמין תור אונליין.

איזו אפליקציה מאפשרת להזמין תור בלחיצת כפתור? אפליקציית smart travel מבית הפניקס. רוכשי ביטוח הנסיעות של הפניקס יכולים להוריד את האפליקציה, ולבצע מגוון פעולות בקלות ובמהירות. אחת מהן היא כאמור היכולת להזמין תור ישירות מהאפליקציה: יותר לא צריך להתקשר למרפאה, לחכות על הקו או להתאים את עצמכם לשעות הפעילות שלה. כל מה שצריך הוא לאתר את הרופא המתאים, ולהזמין תור בלחיצה אחת פשוטה.

כל הדרכים לראות רופא – במקום אחד

כשצריך לראות רופא בארץ זרה, כדאי לוודא שאפשר לעשות את זה בדרך הנוחה ביותר עבורכם. מסיבה זו אפליקציית smart travel מאפשרת לכם לקבוע תור לרופא במגוון דרכים: ניתן להזמין תור בלחיצת כפתור ולהגיע למרפאה, ובחלק מהמקרים ניתן גם להזמין רופא עד הבית. רוצים לחסוך את ההגעה לרופא? חשוב לכם לשמור על ריחוק בעידן של מגיפה עולמית? האפליקציה מאפשרת לכם לקבוע תור לשיחת ווידאו עם הרופא בעברית או בשפות אחרות.

רוצים ליהנות מהיתרונות של שיחת ווידאו, אך חוששים שביקור ווירטואלי לא יאפשר לכם לקבל מרשם או הפנייה? הדאגה הזו לא קיימת בביטוח הנסיעות של הפניקס: בעת הצורך, רופא מקומי יעניק לכם הפנייה או מרשם דרך האפליקציה.

ומה לגבי התשלום לרופא?

גם את הצורך לשלם לרופא יכולה אפליקציית smart travel לחסוך לכם: קבעתם תור באמצעות האפליקציה? הפניקס כבר תשלם עבורכם על הביקור אצל הרופא. יותר לא צריך לשלם מכיסכם, להגיש בקשה להחזר ולחכות שהוא יגיע. פשוט מזמינים תור דרך האפליקציה – והפניקס דואגים לכל השאר. שילמתם מכיסכם עבור טיפול או סיוע רפואי? תמיד תוכלו להגיש בקשה להחזר דרך האפליקציה, בצורה נוחה ופשוטה.

השירות ב- אפליקציית smart travel ניתן ע"י Air Doctor, חברה הישראלית המחברת בין מטיילים לרופאים ברחבי העולם.

ואם צריכים לדבר עם נציג?

תמיד אפשר להתקשר למוקד השירות או למוקד החירום, שזמין 24 שעות. אתם בוחרים את הדרך הנוחה ביותר ליצור קשר או להפעיל את הביטוח. הימור שלנו? ברוב המקרים, האפליקציה פשוט תעשה לכם את החיים קלים, נוחים ומהירים יותר.

בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל, בדקו האם הוא כולל אפליקציה ייעודית ולא פחות חשוב: מהן יכולותיה. בדיקה פשוטה לפני הנסיעה – תוכל לעשות לכם חיים קלים במהלכה.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

עשוי לעניין אותך גם

הנדסת חשמל ואנרגיה מתחדשת

המעבר לשימוש באנרגיה מתחדשת הפך לאתגר מרכזי בעידן המודרני. אנרגיה זו, הנגזרת ממקורות טבעיים כמו …

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות …