חדשות חמות
קרדיט תמונה: FREEPIK

טיפים לבחירת חברה לשילוח בינלאומי

החלטתם לייבא או לייצא מוצרים מחו״ל או לחו״ל? לא משנה אם הייבוא נעשה מול טורקיה, סין או אירופה, אתם חייבים חברה מקצועית המתמחה בשילוח בינלאומי שתלווה אתכם יד ביד החל משלב בדיקת הכדאיות, קישור בין ספקים, טיפול בייבוא ועוד. אז בואו נראה על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת חברות שילוח בינלאומי.

ייבוא או ייצוא של מוצרים הוא תהליך מרגש מאוד, הרי העסק שכל כך רציתם להקים מתחיל לרקום עור וגידים. אולם, חשוב להבין שתהליכי ייבוא וייצוא אינם פשוטים ודורשים היכרות, קשרים והבנה עמוקה בתחום. בדיוק בגלל זה קיימות חברות שילוח בינלאומיות המציעות לבעלי עסקים מגוון שירותים המקדמים את תהליך הייבוא והייצוא, כך ניתן יהיה לייבא או לייצא מכל מקום ולכל מקום בעולם ללא כל טרחה ולעקוב אחר הנעשה.

לא רק שירותי הובלה, הרבה מעבר…

נהוג לחשוב כי חברות העוסקות בתחום שירותי שילוח בינלאומי מעניקות רק סיוע בכל הקשור להובלה ימית או אווירית וגם טיפול בעמילות מכס ושחרור הסחורה, אך לא כך הדבר. מלבד שירותים בסיסיים, הן מספקות מגוון רחב של שירותים, ולמעשה סוג של מעטפת שירות מקצה לקצה כמו טיפול בכל שרשרת האספקה, תמיכה לוגיסטית, אחסון ועוד. בשל האחריות הרבה של חברת שילוח בינלאומי, חשוב לבחור חברה איכותית שתבנה עבורכם אסטרטגיית שילוח לטווח ארוך.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת חברת שילוח בינלאומי?

בררו מה השירותים אותם החברה מספקת

כפי שאמרנו יש לא מעט תהליכים הקשורים לשילוח בינלאומי, ולכן בררו האם החברה מעניקה מעטפת שירות הכוללת בדיקת כדאיות, אומדן המיסים וההוצאות בגין השילוח, שילוח ולוגיסטיקה, הובלה פנים ארצית, עמילות מכס, ביטוח, טיפול בבירוקרטיה, שילוח דלת לדלת ובכלל כל מה שצריך בתהליך.

ניסיון החברה בתחום

מכיוון שתהליכי ייבוא וייצוא מורכבים מאוד בבסיסים, חשוב מאוד לבחור חברת שילוח בינלאומי בעלת ניסיון ומוניטין בתחום, כזאת שאפשר לסמוך עליה. בררו לפני את ניסיונה של החברה בטיפול בלוגיסטיקה מורכבת שכזאת, כמה שנים החברה קיימת, איזה סוג לקוחות יש לה ובכלל כל פרמטר שיוכל לסייע לכם להבין שיש לכם עסק עם חברה מקצועית ומנוסה. נציין כי ככל שיש לחברה יותר ניסיון בתחום, כך הסיכוי לסיבוכים יהיה נמוך.

חברה בעלת קשרים ענפים בתחום

קשרים בתחומים רבים תמיד טובים, אך בתחום השילוח הם מסייעים מאוד לקצר הליכים. ידוע כי חברות שילוח בינלאומיות מספקות שירותים רבים במטרה להקל ולקצר את תהליכי המשלוח, ולכן רשת ענפה של קשרים, תאפשר לכם גם לקצר הליכים גם לייבא מכל מקום בעולם, לחסוך בעלויות בעת תכנון המכולות ובכלל לאפשר לכם ליהנות מחוויה טובה יותר.

בחרו חברה בעלת התמחות בלוגיסטיקה בינלאומית

חברות המתמחות בלוגיסטיקה בינלאומית יודעות היטב כיצד לתכנן את תהליך ההובלה וגם כיצד להתמודד עם תהליך שחרור ממכס, עם הובלה אווירית וימית. חשוב להבין שתהליכים אלו כוללים את מעורבותם של גופים רבים בארץ ובחו״ל כמו רשויות ומשרדי ממשלה, ולכן חשוב שהחברה תהיה מומחית בלוגיסטיקה בינלאומית.

התמחות בתחום הספציפי שלכם

כיום חברות לשילוח בינלאומי מעניקות שירות למגוון סקטורים בתעשייה, החל מחנויות אונליין או פיזיות לאופנה, למוצרי חשמל, קוסמטיקה, רשתות קמעונאיות ועוד. הן מספקות לאותם ארגונים מגוון של שירותים, ולכן חשוב שהחברה תכיר את הנישה שלכם. לדוגמה, אם הנכם עוסקים בתחום הקמעונאי, בררו האם החברה מכירה את התחום ויש לה ניסיון בו.

רוצים לדעת יותר על שירותי שילוח בינלאומי? פנוי אלינו עוד היום >>

 

עשוי לעניין אותך גם

הנדסת חשמל ואנרגיה מתחדשת

המעבר לשימוש באנרגיה מתחדשת הפך לאתגר מרכזי בעידן המודרני. אנרגיה זו, הנגזרת ממקורות טבעיים כמו …

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות …