חדשות חמות
קרדיט לתמונות FREEPIK

חלום שלכם חדר שינה כזה!

בכל הנוגע לחדרי השינה, מדובר בהזדמנות מדהימה להתפרע. לא רק שמדובר בחדר שהוא הכי אישי שיכול להיות, אלא גם מדובר בחדר שלרוב אינו נחשף לעיני האורחים. מכאן שכלל אין צורך שחדר השינה ישלים קו עיצובי שמאפיין את סך הבית.

עם זאת, אנשים נוטים להתפרע מבחינת עיצוב בעיקר בחדר השינה של הילדים, ואילו את חדר השינה שלהם לרוב משאירים סטנדרטי וחסר השראה. רוצים להתשגע עם עיצוב בחדר השינה הפרטי שלכם? יש לנו כמה כיוונים!

חדר ירוק

בא לכם להיכנס לחדר השינה ולחוש שנכנסתם לתוך ג'ונגל פרטי בו ניתן לחלום בקלות על פרפרים ופרחים? מוזמנים לייצר חדר ירוק. כאן אתם עשויים למצוא מגוון נרחב של אפשרויות וצמחים, אם כי אנחנו בחרנו להמליץ על עציצים תלויים.

כיום יש טרנד של כדורי זכוכית שניתן לתלות מהתקרה ובתוכם לשלב צמחים. הצמחים יכולים לחיות בתוך אדמה ואפילו רק במים. הכלים מגיעים בשלל גדלים ובאשר לצמחים, ניתן ליצור ייחורים ממבחר עציצים שכבר קיימים במרחב הביתי. את המופע הזה ניתן להשלים עם עציצים עומדים על הרצפה ועל מדפים – תתפרעו.

לאחר שכל החדר צבוע בירוק, שווה לצרף טפט בגווני ירוק, לתלות מקראמה שמשלים את העיצוב הטבעי, לפרוס שטיח מפשתן ארוג וכדומה. היעזרו בתמונות השראה.

פינוק אמיתי

כדי ליצור חדרי שינה מפנקים , צריך לחשוב בגדול. מכאן שאם טרם עיצבתם את החדר, מדובר בהזדמנות מעולה לחשוב על מספר תוספות. מחפשים כיוון? תשקלו לשלב קמין, ערסל, כורסה שווה, חדר ארונות שמכיל מקרר יינות, חלון גדול, קומה שנייה בה מסתתרת פינת זולה עם כריות גדולות לצד ספרייה, ערכת סאונד איכותית ועוד.

שוברים את הקונספט

העובדה שכיום נהוג להעמיד בחדרי השינה בסיס מיטה בגובה של 55 ס"מ, אינה אומרת שכך בהכרח נכון לעשות. מאוד יכול להיות שלכם יהיה יותר נוח (ואף יותר חווייתי) אם תציבו מזרון על גבי בסיס נמוך, או על גבי במה ייעודית. לחלופין, ייתכן שיהיה יותר נעים להזמין בייצור אישי בסיס מיטה ממש גבוה, ממנו ניתן לרדת באמצעות מוט כבאים. הנקודה היא שעם כל הכבוד לסטנדרט, יש מקום לבחינה מחודשת. אל תהיו מקובעים.

מראה מראה שעל הקיר

כיוון שהקיר תופס נפח משמעותי מסך החדר, הוא משפיע באופן ישיר על סך התחושה. אז כיצד ניתן לשחק עם הקיר מעבר לצביעה, שילוב של טפט ותליית תמונה מיום החתונה? ובכן אם רק תבדקו, תמצאו אינספור כיוונים.

קבלו כמה מוצלחים במיוחד: ניתן להזמין ציור קיר פרטי. זה יכול להיות בסגנון גרפיטי, זה יכול להיות בסגנון בארוק – זה יכול להיות בכל סגנון שרק תבקשו. מעבר לכך, ניתן לכסות חלק מהקיר עם לוחות עץ, עם ריפוד (כמו גב של מיטה, רק לאורך כל הקיר) ובאמצעות בטון גס (סגנון אורבני אוונגרדי). מה מעבר? ניתן להיעזר בצביעת קיר אומנותית שכוללת משחק עם טקסטורות, ניתן לרצף בבריקים שמעניקים נופח כפרי רומנטי, ניתן לייצר ספריה לכל אורך הקיר ועוד.

 

עשוי לעניין אותך גם

איך עוברים את התקופה הקשה ונמנעים מפשיטת רגל

התקופה הקשה שעוברת על המשק, משפיעה על אנשים רבים, ומה שבטוח – כדאי לעשות הכל …

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …