חדשות חמות
קרדיט לתמונות - אגר ישראל

חיפוי קירות בטכנולוגיה פורצת דרך

עיצוב פנים וחוץ בעזרת חיפוי קירות נחשב היום בין הדרכים המעניינות, המיוחדות והיפות ביותר לעצב חלל ולתת לו אופי. חיפוי קירות נותן לחלל מראה אלגנטי ויוקרתי, עם המון אפשרויות לגיוון, צבע ומרקם. אבל יש לו עוד המון יתרונות – במיוחד אם הוא מגיע מטובי היצרנים בעולם ומביא איתו מאפיינים נוספים, בהתאמה מדויקת למה שאתם צריכים חיפוי הקיר מייצר פיתרון שיכול להשתלב עם הארונות, המטבח ,הפרקט או הרהיטים ביצירת TOTAL LOOK מושלם.  לא בכדי חיפוי קירות הוא הטרנד החם היום בעולם העיצוב.

טאץ' עיצובי ייחודי עם חיפוי קירות איכותי

מתי פעם אחרונה יצא לכם להסתכל מסביב על החלל שבו אתם גרים או עובדים ולחשוב שהיה יכול להיות יותר מעניין, יותר יפה, יותר ייחודי – עם טאץ' נכון של צבע ועיצוב? יש דרכים רבות לשדרג את מראה החלל, אבל אחת הדרכים הכי מקובלות ואהובות היום בעולם העיצוב זה חיפוי קירות.

חיפוי קירות פנים דקורטיבי – עם לוחות עץ בהתאמה אישית

היופי של חיפוי קירות עץ הוא ביכולת שלו להעניק לכל חלל מראה של סביבה מפנקת, יוקרתית וחמימה. מקום מזמין שנעים לשהות בו. בין אם אתם מחפים קיר אחד בחלל, כדי ליצור מוקד עיצובי שמושך את העין ובין אם תחליטו לעשות חיפוי קירות לכל החלל ואפילו לתקרה – חיפוי עץ לקירות יוצר מרחבים בעלי יופי מרשים במיוחד וגם מותאמים אישית.

חיפוי קירות סלון – בהתאמה אישית

כדי ליצור חיפוי קירות לסלון או לכל חלל אחר בהתאמה אישית, ניתן לבחור בין סוגים שונים של לוחות לחיפוי קירות, גוונים ועיצובים. למשל:

חומרי גלם

חברת EGGER העולמית מייצרת מעל 18 מיליון קוב לוחות עץ ממקורות ברי קיימא מדי שנה. לוחות אלה מתאימים למגוון צרכים, כולל חיפוי קירות, והם בעלי מאפיינים ייחודיים של איכות, עמידות ויכולת התאמה אישית לכל צרכי העיצוב בתוך המבנה או בחוץ. הנה 3 דוגמאות בולטות:

  • לוחות מלמין – עשויים משילוב של עץ בוק ועץ אורן, עם חיפוי דו צדדי למניעת עיוותים ויש להם כושר עמידות גבוה בפני שריטות. יש גם לוחות מלמין מעכבי בעירה, מתאימים לחיפוי מגוון חללים ציבוריים ופרטיים.
  • פרפקט גלוס מבית EGGER – לוחות בעלי גימור מבריק עם גימור אחיד וחלק, ללא גלים בצבע. עמיד בפני שריטות ושחיקה, אינו דוהה!
  • לוחות Synchronize – לוחות מלמין ייחודיים, עם מרקם ומגע כמו של פורניר או עץ טבעי. עמידים בפני שריטות, ללא צורך בתחזוקה, מתאימים לעיצוב של כל סוגי החללים בזכות מגוון סגנונות עיצוב וצבע.

צורת האריחים

חיפוי קיר באמצעות לוחות עץ איכותיים מאפשר לכם לבחור בין סגנונות שונים של התקנה כדי ליצור חיפויים שונים:

  • בסגנון פסיפס, המאפשר משחקי גוונים ואור, עם תוצאה תלת מימדית מעניינת.
  • הנחת קורות ארוכות ליצירת מראה קלאסי ומרשים.
  • משחק עם אורך האריחים של החיפוי מאפשר ליצור מראה גיאומטרי מיוחד ולמעשה האפשרויות הן אינסופיות.

לוחות מעוצבים

ניתן להשיג כמעט כל סגנון עיצוב רצוי על ידי בחירת העיצוב של הלוחות לחיפוי הקירות. למשל:

  • מראה בטון חשוף – שילוב של חיפויים בגוונים מתאימים בשילוב המרקם הרצוי יכולים לתת לחלל מראה אורבני תעשייתי.
  • מרקם ומראה של עץ טבעי – לוחות Synchronize של אגר מעניקים לחיפוי מראה ומרקם של עץ טבעי, לצד עמידות גבוהה של החומר.
  • חיפוי קירות מט – לוחות פרפקט מט של אגר מעניקים לחלל מראה קלאסי וייחודי, לצד עמידות גבוהה בפני שחיקה, שריטות ואף בפני טביעות אצבעות.

 

חיפוי קירות עם לוחות חיפוי הטובים בעולם

עיצוב חללים עם חיפוי קירות מעלה את הצורך במאפיינים המשלבים בטיחות, עמידות, עיצוב ופונקציונליות. לוחות החיפוי של אגר הם היחידים מסוגם בעולם המשלבים תקן מעכב בעירה 755 של מכון התקנים הישראלי.הם מגיעים בכל סוגי העיצובים ולכן אתם יכולים לבחור את סגנון עיצוב האידיאלי בלי להתפשר.

כדי לקבל את הפתרונות המקצועיים והמתאימים ביותר לפרויקט שלכם, לצד התאמה אופטימלית לצרכי העיצוב – צרו קשר עם המומחים של חברת ל.ג. לוחות אגר – המשווקת הבלעדית של מוצרי EGGER האוסטרית בישראל

 

 

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …