חדשות חמות

השוטרים האלה נפרדו בצורה הכי מכובדת שיש מהכלב המשטרתי שלהם

שוטרים בארקסנו ערכו מסע פרידה מרגש במיוחד לכלב המשטרה הנאמן שלהם  שלא הייתה ברירה אלא להרדים אותו בגלל מחלה סופנית.

פאנג'י, רועה גרמני קיבל את הכבוד המגיע לו על ידי שותפיו האנושיים למלחמה בפשיעה בעודו מובל בפעם האחרונה אל הבניין המשטרתי.

" לתשומת לב כל הניידות: זו היא נסיעתו האחרונה של פאנג'י. תודה לך על השירות בכל האזור שלנו. סגן פאנג'י, שירתת בדרך מאוד מיוחד וזה היה כבוד גדול לשרת לצדך. תנוח על משכבך בשלון, אנחנו ניקח את זה מכאן", ככה השמיע הרדיו המשטרתי את הקריאה האחרונה לכלב המופלא, שהיה בשירות המשטרה בלונוק, במשך חמש שנים.

פאנג'י חלה בסוג מסוים של סרטן עצמות, מה שהוביל למצב שהוא לא יכול לשרת יותר והוטרינרים החליטו שצריך להרדים אותו כדי למנוע את סבלו.

סגן ברוקס גראביל, השוטר שעבד בצמוד לפאנג'י, לקח מאוד קשה את הפרידה אחרי שהם שירתו ביחד מאז 2013.

"הוא אחד מהצוות פה. זה חשוב כי הוא אחד מאיתנו", אמר השוטר, "אפילו בזמן האחרון שנאלצתי להשאיר אותו בבית בחודשיים האחרונים, הוא בוכה כשאני יוצא מהדלת לעבודה.

"זה בגלל שהוא רואה אותי במדים ורוצה ללכת לעבוד. האישיות שלו זה משהו לא ייאמן. הוא יכול לרדוף אחרי פושע, לתפוס ולנטרל אותו וחמש דקות אחר כך אותו הבן אדם יכול ללטף אותו"

עוד שוטר המטפל בכלבים אמר: " טיפול משטרתי בכלבים אומר שאתם נמצא יתם 24/7. הקשר הזה איתם הוא מיוחד מאוד. זה כמו לאבד שותף. זה מה שזה. החברה האלה איבדו שותף.

"אנחנו חייבים להראות כבוד לכלבים האלה כמו שהיינו מראים לכל שוטר אחר. יש להם תג ומספר בדיוק כמו כל שוטר אחר. הם חלק מהמחלקה וחלק מהמשפחה".

כל השוטרים התאספו כדי לראות פאנג'י בפעם האחרונה, בצירוף עוד כמה אנשים מרשויות אכיפה שונות.

השריף סטאלי, ראש מחלקת המשטרה המקומית אמר: " הוא היה הראשון לסכן את חייו למעננו. כל מה שהייתי עושה בשביל שוטר בן אדם הייתי עושה בשבילו".

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …