חדשות חמות

מהפך: הומלס ואסיר לשעבר קיבל את התואר "נהג האוטובוס השמח ביותר בלונדון"

הומלס לשעבר ששינה את חייו לחלוטין קיבל את התואר המאוד מעודד – "נהג האוטובוס השמח ביותר בלונדון".

פטריק לוסון העביר את 20 השנים האחרונות ברחובות לונדון ועכשיו, אחרי 45 שבחים והמלצות שקיבל מנוסעים, הוא זכה בפרס על שירות לקוחות יוצא דופן בתחבורה הציבורית, את הפרס הוא קיבל במסגרת הטקס השנתי לפרסים לעובדי התחבורה הציבורית בלונדון.

פטריק מגיע מהאקני, רובע בלונדון והחיים שלו היו לא פשוטים בלשון המעטה – בתור נער הוא העביר מספר תקופות בכלא מה שהוביל אותו לרחובות לונדון עד לפני ארבע שנים.

הוא מספר: "נקלעתי להרבה צרות בתור נער והלכתי בדרך הלא נכונה – הייתי מעורב בפשע. כשיצאתי מהכלא התחלתי להסתבך בסמים והדברים רק התדרדרו משם."

אחרי שהגיע לבית החולים בעקבות מחלה, פטריק החל להשתתף בפרויקט שמטרתו לסייע לאנשים חסרי בית – עם הזמן ובעזרת הפרויקט בו השתתף, הוא הצליח לקבל הכשרה כנהג אוטובוס.

"אף פעם לא האמנתי שארגוני צדקה באמת עושים משהו – אבל עכשיו, אני השגריר מספר אחד שלהם. אני רוצה שאסירים לשעבר והומלסים ידעו שאם הם יקדישו מספיק זמן ויתכננו מראש, הם יוכלו להגשים את מבוקשם", הוסיף פטריק.

כיום, החיים של פטריק שונים לגמרי ובמקום לישון ברחובות, עכשיו הוא נוהג בקו 26 בבטחה.

פטריק גם מדגיש את הצורך במתן שירות אדיב וחברותי לכל אחד מהלקוחות שלו.

"החלק האהוב עליי בעבודה הוא לפגוש נוסעים. אני רוצה לברך כל אחד שעולה ויורד מהאוטובוס ואני עושה את זה מהיום הראשון שלי בעבודה עם חיוך גדול. חלק מהנוסעים מסתכלים עליי בשוק כשאני עושה את זה."

פטריק מאושר שהציעו אותו כמועמד לקבלת הפרס ועל ההוקרה שקיבל בגין עבודתו. "אני שמח שקיבלתי את הפרס, אבל זה אני וזה מה שאני צריך לעשות כנהג אוטובוס.

לורנס ווילסון, האחראי על התחבורה הציבורית באזור לונדון, אמר: "פטריק עבר דברים קשים מאוד ועם עזרה של ארגונים מסוימים ומרכז הלמידה שלנו, הוא שינה לחלוטין את חייו. מגיעים לו כל השבחים והפרסים שקיבל."

בהחלט מעורר השראה.

עשוי לעניין אותך גם

קידום אתרים SEO

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית צריכה לשרת את המטרות של העסק, …

סימנים לכך שביטקוין עשוי להתאושש

שנת 2022 הייתה שנה קשה ביותר למשקיעי קריפטו, שכן קריסות גדולות הובילו לירידה חדה בערכו …