חדשות חמות

הלביאה הזאת עשתה משהו שישאיר אותכם עם דמעות בעיניים

צלם הספארי באפריקה הצליח לתפוס בעדשה רגע מאוד מיוחד ומוזר שבו לביאה אימצה אנטילופה קטנה ודאגה לה כאילו הייתה שלה.

התמונות מראות את הלביאה הענקית משחקת עם האנטילופה הזעירה ואפילו מגנה עליה מפני פרטים אחרים בלהקה – שכנראה הם בעלי כוונות פחות עדינות כלפי החיה הקטנה והפגיעה.

מדריך בפארק הלאומי אטושה שבנמיביה אמר לצלם גורדון דונובן שללביאה היו גורים משלה אבל הם נהרגו על ידי זכר דומיננטי שהצטרף ללהקה שלה.

האינסטינקטים האימהיים שלה לגמרי לא דעכו, והיא עכשיו מקדיה את מלוא תשומת הלב שלה לאנטילופה, בין אם היא נהנת מזה או לא, אין לה הרבה ברירות.

הצלם המקצועי אמר: " זה היה מחזה מוזר אבל מרתק לצפות בו. התלהבתי מאוד לראות את האריות וכשהיא תפסה את האנטילופה הקטנה, חשבתי שהיא הולכת להרוג אותה מן הסתם.

" אבל זה לא קרה והיא התחילה לנקות את התוספת החדשה למשפחה. זו הדרך המסתורית של הטבע, אף פעם אתה לא יודע מה הולך לקרות. לאחר מכן היא ממש הגנה על האנטילופה המאומצת מפני אריות אחרים. אלה רגעים שאני מחפש כשאני נוסע לאפריקה".

זו סצנה מרגשת ללא ספק, אבל יכול להיות צד הרבה יותר חשוך מזה. רוב הסיכויים ששתי החיות הללו לא סתם נתקלו אחת בשנייה, אנטילופות כאלה הן המאכל האהוב על אריות.

האמת היא שהמצב הזה קורה לעיתים יותר קרובות ממה שאתם חושבים.

קרייג פקר, אחראי על מחקר אריות באוניברסיטת מינסוטה מסביר: " זה די נפוץ שחתולים משחקים עם הטרף שלהם והם יכולים להראות מאוד עדינים כשהם עושים את זה. אבל זה תמיד נגמר בדמעות.

" זה פשוט סוג של משחק כמו חתול ועכבר, שבו החתול תופס את הטרף ומשחק איתו עד שנהיה לו משעמם והוא מניח לו לנפשו או שהוא נהיה רעב ואוכל אותו".

כמו שכבר הבנתם, האנטילופה כנראה תהפוך לארוחת ערב ללביאה הגדולה, זה הוא פשוט מעגל החיים.

פקר מוסיף: " אף אחד לא עוקב אחרי התקריות האלה כדי לדעת בוודאות מה קורה בסופן.

 

עשוי לעניין אותך גם

המחווה שצוות המלון הזה עשה תהפוך לכם את הבטן

זוג אורחים קיבל החזר מלא על חופשה בבית מלון אחרי מחווה מוזרה ביותר שעשה צוות …

עשרות בעלי חיים סבלו במקום הזה עד שהוא סוף סוף נסגר

הרשויות באלבניה סגרו את "גן החיות מהגיהינום" והצילו עשרות חיות שבלו מתת תזונה ויחס לקוי. …