חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

היום כל עסק חייב ללמוד איך לבצע קידום עסק ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הן כבר לא מה שהן היו פעם, הן לא מקום בו קבוצה של חברים יכולה לחלוק מידע על נושאים איזוטריים, היום, קידום עסק ברשתות החברתיות הוא תהליך אותו חייב ללמוד כל מי שמעוניין להגדיל את העסק שלו ועבור מי שמבין שהעתיד נמצא שם. קידום עסק ברשתות החברתיות הוא תהליך שדורש יצירתיות, הבנה של השטח וחדשנות. לעיתים התהליך נראה מעט מרתיע כלפי חוץ אבל בפועל, קידום עסק ברשתות החברתיות זו הדרך שלכם ליצור קשר עם הלקוחות שלכם, לתת להם את אותו ערך מוסף שהייתם רוצים לתת להם ממילא.

קידום עסק ברשתות החברתיות הוא לא דבר פשוט מצד אחד אבל מהצד השני מדובר על תהליך שכאשר מבצעים אותו בצורה נכונה אפשר להגיע למקומות שלא חשבתם אפילו שאתם והעסק הקטן שלכם יכולים באמת להגיע אליו. אנחנו, העובדים של חברת דיגיטל בוסט רוצים להראות לכם את הכלים שמאפשרים לנו ליצור קהל עוקבים משגשג ברשתות החברתיות.

איך מתחילים תהליך של קידום עסק ברשתות החברתיות

תהליך של קידום עסק ברשתות החברתיות כשמו כן הוא, מדובר על תהליך. כלומר, אי אפשר לצפות שכל מה שחלמנו עליו יתגשם ביום אחד, אבל בהחלט ניתן לבצע מספר פעולות שיאפשרו בניה של קהל לאורך זמן. הגדלה של מספר צפיות, לייקים לסרטונים ברשת ועוד הם תוצאה בראש ובראשונה של יצירה נכונה של קונספט המתכתב עם מה שאתם מביאים ובית העסק שלכם מביא לעולם.

קודם כל, חשוב לאפיין כל רשת חברתית על פי השפה שלה: טיקטוק לא דומה לאינסטגרם ופייסבוק לא דומה לטיקטוק. תהליך של קידום ברשתות החברתיות הוא תהליך שיש לקחת בחשבון כי הוא תוצר של בניה נכונה של קהל בכל אחת מהפלטפורמות שהרי בכל מקום נמצא קהל עוקבים טיפה אחר. קידום עסק ברשתות החברתיות אם כן מתחיל בבנייה של שפה נכונה עבור כל אחד מהערוצים.

יצירה של שפה אותנטית שקושרת את הלקוח לאדם פרטי: קידום עסק ברשתות החברתיות לכשעצמו, אלא אם מדובר על מותג גדול בעל שם, הוא תהליך מועד לפורענות. מדוע? משום שאותו תהליך של קידום עסק ברשתות החברתיות ללא אדם שיהיה הפנים של המותג, מעקר את הרעיון של רשת חברתית. מעקר את האופן בו הרשת החברתית מנצלת את הצורך האנושי הבסיסי ביצירה של אינטרקציה של אנשים עם אנשים אחרים. אם כן תהליך של קידום עסק ברשתות החברתיות הוא תהליך שבתוכו אנחנו צריכים להבין מה אתם, בתור אנשים אינדיווידואליים יכולים לתת ללקוחות שלכם ואם מדובר על עסק, איך הוא יכול להפוך למקום בו העוקבים שלכם ירגישו כי יש להם עם מי לדבר.

שימוש בעזרים טכנולוגיים: לא פעם אנחנו נתקלים בעלי עסקים יצירתיים וחרוצים שנתקלים בקשיים כאשר הם מנסים ליצור מהלך של קידום עסק ברשתות החברתיות. פעמים רבות הסיבה לכך היא חוסר הבנה של האלגוריתם. כלומר, התפקיד של האלגוריתם הוא בראש ובראשונה לבחון האם המידע שהעליתם לרשת יכול להיות רלוונטי עבור קהל העוקבים שלכם. על כן, התפקיד שלנו הוא להבין איך בדיוק האלגוריתם עובד כדי להביא לכדי העלאת תגובות לסרטונים, הגדלה של מספר צפיות ועוד.

אתם לא יכולים להזניח שום פלטפורמה

יש כאלו שטובים יותר בכתיבה, יש מי שטובים יותר ביצירה של קונספט ויזואלי ויש מי שיודעים לספר סיפורים מצחיקים שיעשירו את האינסטגרם והטיק טוק בסרטונים נהדרים. אנחנו, העובדים בחברת דיגיטל בוסט מפצרים בכם לא להזניח אף אחת מהפלטפורמות שיכולות לתת לכם את הכלים להגיע לקהל גדל והולך של לקוחות. העלאת תגובות לסרטונים היא חשובה לא פחות מאשר הגדלה של מספר צפיות עבור פוסט או תמונה, בכל אחד מהצינורות שמשמשים אותנו ליצירת קשר עם הלקוחות שלנו אנחנו יכולים ליצור עוד ערך מוסף.

לכן, אם אתם לא יודעים איך ערוץ תקשורת זה או אחר עובדים, אנחנו, אלו שעובדים בחברת דיגיטל בוסט נעשה את כל מה שאנחנו יודעים לעשות כדי לעזור לכם. בין אם כדי להוביל לשורה של לייקים לסרטונים ברשת ובין אם כדי לבצע העלאת מספר צפיות בסטורי שלכם באינסטגרם.

התפקיד שלנו הוא ליצור אתכם סיפור אותנטי

לקוחות שונים לעיתים מגיעים אלינו וקובלים על כך שאין להם מה לספר. אנחנו חייבים להגיד כאן שאין כזה דבר, אין מי שאין לו סיפור לספר. היתרון של הרשתות החברתיות הוא שמדובר על סוג של 'מגזין ענק' בו כל אחד הוא העורך, הצלם, המפיק והבמאי. מדובר על המקום בו כל אחד יכול לספר את עצמו וליצור עוקבים. התפקיד שלנו, בחברת דיגיטל בוסט הוא למצוא את הדרך שלכם לספר את הסיפור שלכם.

אנחנו נעזרים גם בכלים טכנולוגיים

לעיתים נשקיע כסף כדי ליצור מאין סביבת עבודה שתאפשר לכם לפרוץ את הגבולות. כאשר האלגוריתם ומשתמשים אחרים רואים שיש לכם עוד צפיות ועוד לייקים, אנחנו למעשה מייצרים כמו קהל שמאותת לאחרים כי אתם פופולאריים והעסק שלכם פופולארי גם כן. לכן לעיתים ניעזר בכסף שיאפשר לנו פשוט לייצר את המקפצה החשובה הזו כדי להוביל עוד ועוד לקוחות אל בית העסק שלכם בסופו של דבר.

אנחנו אתכם לאורך כל הדרך

חברת דיגיטל בוסט אתכם לאורך כל הדרך. אנחנו מחכים לכם ומעוניינים ליצור ביחד את הסיפור האישי המיוחד שלכם.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …