חדשות חמות

האיש שהצליח לשנות את חייו – מעבודה במשכורת רעב לקריירה מצליחה בהייטק

אנחנו תמיד אוהבים סיפורי הצלחה, כמה שהאדם העומד במרכז הסיפור מגיע מרקע קשה יותר, ככה אנחנו נמשכים יותר לסיפור ומוצאים בו מקור להשראה בחיי היום יום שלנו.

הסיפור הבא הוא כזה, אבל קצת שונה. לא מדובר פה על ילדות רווית סמים ופשע משכונת עוני בארה"ב – מדובר על ילדות חסרת אמצעים שקרתה ממש פה במרכז הארץ.

אליאור, כיום בן 30, עובד כבר 5 שנים בתור מנהל רשתות תקשורת בחברת הייטק גדולה במרכז הארץ, הוא גר בכפר יונה עם אשתו, אבל לא הכל היה ורוד תמיד, מילד שלא הצליח ללמוד הוא הגיע למשרת הייטק נחשקת והצליח לבנות קריירה, איך הוא עשה את זה? בהמשך.

"גדלתי בדרום הארץ עם עוד ארבעה אחים בבית, להורים שלי היה קשה מאוד אחרי שהם עלו לארץ אבל תמיד איכשהו היה אוכל על השולחן, בדיעבד הבנתי שאבא שלי פשוט עבד בלי הפסקה בשלוש עבודות – החלטתי שאני הולך לעשות מה שאני יכול כדי שלמשפחה שלי גם כן לא ייחסר"

גם הלימודים בתיכון לא האירו פנים מספר אליאור: "בשנים מאוחרות יותר הבנתי שיש לי דיסלקציה, אבל אז, מי ידע על זה – לא הייתי מצליח להתרכז בלימודים – גרמו לי לחשוב שאני טיפש. מאז החלטתי שאת הקרירה שלי אני אבנה בכוחות עצמי.  עדיין לא ידעתי איך אעשה את זה, אפילו כסף ללימודים לא היה לי, אבל ידעתי שאם ארצה מספיק – אני אמצא את הדרך".

מתי החלטת שאתה רוצה לשנות את המצב שלך?

זה לא קרה בבת אחת, אחרי שעבדתי שלוש שנים בכל מיני עבודות עם משכורות רעב כמו שטיפת כלים, מתדלק, במקדונלדס החלטתי שדי. החלטתי שהעבודה הבאה שלי תהיה עבודה שבה אוכל להתפתח ולהתקדם בארגון.

למה דווקא מנהל רשתות תקשורת?

לא כיוונתי למשרה זאת, כשרציתי לעזוב את העבודה הקודמת, חבר הפנה אותי לחברת "חיבור" המתמחה בהשמת עובדים, הם קבעו לי ריאיון עבודה במוקד תמיכה טכנית של חברת תקשורת גדולה וסיפרו לי שמי שעובד שם שנה ומוכיח את עצמו, מקבל הכשרת CCNA שזה בעצם ניהול רשתות תקשורת, על חשבון החברה . זה היה נשמע לי טוב, כאילו זה בדיוק מה שחיפשתי, ממש משמיים.

אפשר לשאול כמה אתה מרוויח כיום?

היום אני כבר לא עובד באותה חברת תקשורת שהתחלתי בה ואני מרוויח בסביבות ה-14,000 ₪ ברוטו. אבל מעבר לשכר, אני מרגיש שיש לי ביטחון כלכלי כי יש לי היום מקצוע מאוד מאוד מבוקש והרבה מאוד חברות היו רוצות שאני אבוא לעבוד אצלן.

מה היית ממליץ למי שרוצה להיכנס לתחום ההייטק?

רוב האנשים חושבים רק על עכשיו ועל המשכורת שהם יקבלו בחודש הבא. הסוד הוא להסתכל לטווח הרחוק ותמיד לעבוד בעבודות שבהן אנחנו יכולים להתקדם, גם אם זה אומר לעבוד שנה במשרה שונה כדי להוכיח את עצמך – בסופו של דבר קיבלתי הכשרה וניסיון בחינם וגם התפרנסתי מזה.

 

אם גם אתם רוצים לפתח קריירה בהייטק ללא ניסיון קודם ובלי להשקיע כסף על לימודים, זה אפשרי בעזרת "חיבור" אשר גם היום מציעה משרות עם עתודה למקצועות ההייטק.

השאירו פרטים בטופס ואנחנו נדאג שחברת "חיבור" תמצא את הקריירה שלכם בהייטק.

 

[contact-form-7 id="1406" title="Hiboor האדם שהצליח לשנות את חיו בהייטק"]

עשוי לעניין אותך גם

קידום אתרים SEO

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית צריכה לשרת את המטרות של העסק, …

סימנים לכך שביטקוין עשוי להתאושש

שנת 2022 הייתה שנה קשה ביותר למשקיעי קריפטו, שכן קריסות גדולות הובילו לירידה חדה בערכו …