חדשות חמות

האיש הזה מת אחרי שעובד אחר דחף לו צינור של מדחס אוויר לת**

עובד מפעל נהרג אחרי שאחד השותפים שלו לעבודה, שהיה זה שעזר לו להשיג את העבדוה במקום, כנראה החדיר צינור של מכונת לחץ אוויר לפי הטבעת של העובד והפעיל את הדוחס.

ראבינדר,40, היה עובד במפעל עץ הממוקם בננגלוי ג'ט, כפר בצפון הודו.

התקשורת המקומית דיווחה שראבינדר – שעליו צחקו באופן קבוע בגלל שלבש בגדים רחבים ומרופטים, הותקף על ידי הקולגה שלו, אנג'ן מיסרה כשהתכופף להרים משהו מהרצפה.

על פי הדיווחים, מיסלה החדיר את הצינור לתוך פי הטבעת של ראבינדר והדליק את המכונה, מה שגרף המון צחוק מאנשים מסביב שצפו במתרחש.

מדחס האוויר, המשמש בדרך כלל לחיתוך בלוקים של עץ, היה מאוד חזק, ואחרי שהוחדר לפי הטבעת של ההודי המסכן, נאמר שראבינדר מעד לפני שהתמוטט על הרצפה.

מסתבר שראבינדר עזר למיסרה להתקבל לעבודה במפעל שנתיים קודם לכן, שניהם הגיעו מאותו הכפר, אררה בצפון מזרח הודו.

קולגה לעבודה, ראם קישאן סיפר: " התרענו בפני המנהל וראבינדר נלקח למרפאה מקומית ואחר כך לבית החולים הממשלתי, שן הוא מת מפצעיו במהלך טיפול מאוחר יום באותו היום."

ראבינדר מת למעשה מנזקים לאיברים הפנימיים ומדימום פנימי.

הקולגות לעבודה החזיקו את מיסרה עד שהגיעה המשטרה לעצור אותו. המשטרה עכשיו בודקת את המצלמות מהמקום כדי לראות מי עוד היה מעורב במקרה.

עדיין לא ידוע האם המקרה הוא תוצאה של מתיחה שהלכה רחוק מדי או תוצאה של בריונות קבועה במקום העבודה – או אולי משהו אחר לחלוטין.

תעשיית הדיקטים בהודו היא די גדולה, והיא הולכת לגדול עוד הרבה יותר.

בהודו, דיקטים משמשים בעיקר לרהיטים, ומהווים שני שליש מצריכת העץ הכוללת. בעשורים האחרונים, ההוצאות על ריהוט עלו, תודות להכנסות גדולות יותר ועוד כמה גורמים בהשפעת המערב בעיקר.

בגלל כל זה, השוק אמור להגיע לערך של 15 מיליארד דולר עד 2022.

דיקטים מורכבים משכבות דקות של עץ המחוברות יחדיו באמצעות דבקים חזקים מאוד, ובמקרה של המפעל הנ"ל, העץ נחתך באמצעות מדחסי אוויר עוצמתיים מאוד.

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …