חדשות חמות

מה שביל גייטס יכול לעשות עם הכסף שלו יגרום לכם לתפוס את הראש

בטוח שמעתם את הבדיחה המפורסמת שאומרת שאם ביל גייטס מפיל 100$ (340 ש"ח בערך), זה ממש לא משתלם לו להתכופף להרים אותם מבחינת הזמן שזה לוקח, מכיוון שבזמן שלוקח להתכופף כדי להרים שטר הוא כבר הרוויח אותו בחזרה עם תוספת כמובן. בלי קשר, צריך להרים כל אגורה שנופלת.

ההון העצמי של ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, עולה מחודש לחודש בעקביות, בקיצור ביל גייטס שווה המון כסף. על פי מגזין פורבס, הפילנטרופ שווה 90.1 מיליארד דולר ( בערך 300 מיליארד ש"ח)! קשה מאוד לתפוס ולהבין כמה כסף זה ואיך בן אדם יכול להשתמש בו, אבל אל תדאגו, גייטס בן ה-62 לא שומר הכל לעצמו.

אם למשל וירצה גייטס, הוא יכול לחלק את כל ההון העצמי שלו לכל אזרחי בריטניה. אם יעשה כן, כל אזרח במדינה, צעירים ומבוגרים כאחד, יקבלו לתקופת החגים 1842$ ( 6300 ש"ח). יופי של מתנה לחגים אם אתם שואלים אותי. אנשים תמיד צריכים עוד כסף לפני החגים, לקניית מתנות לכל המשפחה, סכום כסף כזה יכול מאוד לעזור בתקופה לחוצה כמו החגים.

בעוד שלביל גייטס יש הון שאנחנו יכולים רק לחלום עליו, הוא אמר מה הוא יעשה במקרה ויום אחד לא יישאר לו  כלום וכל ההון שלו יילך לפח מאיזשהי סיבה. על פי פוסט שהוא פרסם בבלוג שלו בתחילת 2017, גייטס תיאר מה יעשה אם היה חי על רק 2$ ביום.

הוא כתב: " אין תשובה אחת נכונה למה היה קורה, עוני נראה שונה במקומות שונים. אבל דרך העבודה עם הארגון שלי, פגשתי המון אנשים ממדינות עניות המגדלים תרנגולות ולמדתי המון על היתרונונת והחסרונות בגידול העופות הללו. פשוט נראה לי שכל מי שגדל תחת עוני קיצוני, כדי שיידע איך לטפל בתרנגולות"

הסיבות העיקריות שלו לאמרה החי הזויה הזו? תרנגולות זו חיה שזול וקל לקפל בה. הן השקעה מאוד משתלמת. אכילת עוף ואכילת הביצים מועיל מאוד לבריאות שלנו ויותר מזה, הן מייצרות הכנסה.

אנחנו עם כל הקנאה שבדבר, מקווים שלביל גייטס לא ייגמר הכסף אף פעם כי הארגון שייסד ביחד עם אישתו מליסה עושה פלאים בכל מקום שרק צריך בעולם.

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …