חדשות חמות
קרדיט תמונה: FREEPIK

איפה הכי כדאי להשכיר משרדים?

השכרת משרד אינה עניין של מה בכך, בהיותה נדרשת לספק חלל נאות שמתאים לצורכי העסק, עם כתובת יציבה וארוכת טווח שבה העסק משקיע בעיצוב וציוד. אם אתם מחפשים משרדים להשכרה במרכז, ומתלבטים איפה הכי כדאי להשכיר משרדים, אם אינכם בטוחים אם כדאי לבחור במשרד בבניין ישן או מגדלי משרדים חדשים בתל אביב, לפניכם שורה של דגשים ועצות שיכולים לעזור בנושא.

  • אזור בארץ- חשוב שהמשרדים יהיו במקום כמה שיותר קרוב ונגיש לקהל היעד שלכם, כאשר בדרך כלל המיקום הטוב ביותר למשרדים יהיה במרכז הארץ, בתל אביב וסביבתה. יחד עם זאת, אם מדובר במשרדים שאינם מקבלים קהל יש להתמקד בבחירת מיקום נוח להגעה עבור עובדי החברה.
  • משרדים להשכרה במגדלים– בימינו עסקים רבים מעדיפים מגדלי משרדים על פני משרדים בבניינים ישנים. העדפה זו נובעת משורה של יתרונות שיש למגדלים, החל מחזות מודרנית ומרשימה, שפע של מקומות חנייה, אבטחה של המגדל סביב השעון, שירותי תחזוקה שוטפים, תשתיות מתקדמות, גמישות גבוהה להרחבת העסק, ועוד.
  • גודל וחלוקת חלל- יש לבחור בחללים בגדלים מתאימים לצורכי העסק, לכמות האנשים והציוד שיהיו בהם. כמו כן יש לשים לב לחלוקת החלל במשרדים, בין אם מדובר בחלל פתוח או חלוקה למשרדים, ובאם חלוקה זו מתאימה לאופי פעילות העסק שלכם.
  • תשתיות ומפתחים- יש להעדיף משרדים עם כמה שיותר אור טבעי, שיש בהם תשתיות מתקדמות, למשל לתקשורת ומיזוג, המספקים מענה יעיל ונוח לעבודה.
  • צירי תנועה ותחבורה- חשוב לבחור במשרדים שקרובים לציר צנועה מרכזיים, שיש בהם הרבה מקומות חנייה זמינים, שקל לעובדים וללקוחות להגיע אליהם, בין אם ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית.
  • סביבת המשרד- מומלץ לבחור משרדים בסביבה נעימה ובטוחה, שכל אחד ירגיש בנוח להסתובב בהם, ושיש בהם שפע של מסעדות ובתי קפה שישפרו את איכות ההפסקות במשרד. כמו כן, יש לבחור בסביבה שמתאימה לאופי המשרד וקהל לקוחותיו, בין אם מדובר באזור צעיר ותוסס, יוקרתי ומאופק, עסקי ומקצועי וכדומה. חשוב גם לבדוק את מאפייני סביבת המשרד, באם היא שקטה או רועשת, ובאם מתוכננות בסמוך עבודות בניה.
  • מחירים- בבחירת מקום למשרד יש לבחון את מחירי השכירות המבוקשים, לצד תשלומים נוספים כמו ארונה חשמל, דמי ניהול של הבניין, ועוד. דמי ניהול יכולים להגיע לסכומים לא מבוטלים שבין מאות לאלפי שקלים בחודש.
  • הסכם שכירות- טרם חתימה יש לבדוק היטב את חוזה השכירות, עדיף עם עורך דין, והיותו כמה שיותר גמיש עם אופציה לשכירות ארוכת טווח.

עשוי לעניין אותך גם

הנדסת חשמל ואנרגיה מתחדשת

המעבר לשימוש באנרגיה מתחדשת הפך לאתגר מרכזי בעידן המודרני. אנרגיה זו, הנגזרת ממקורות טבעיים כמו …

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות …