חדשות חמות
קרדיט תמונה: FREEPIK

אילו ברי מים משתמשים בטכנולוגיה חכמה?

בעשור האחרון עולה הביקוש לרכישת בר מים למים טעימים ובריאים לשתייה, כאשר ההעדפה הברורה היא לבר מים שמטהר את מי הברז לעומת בר מים הנדרש בכד מים חיצוני כמו בר מים מי עדן. יתרה מכך, בימנו ברי מים הפכו למכשירים חכמים העושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

בר מים תמי 4 בגרסת הייטק

למי שלא יודע, תמי 4 מבית חברת שטראוס נחשב לבר מים המתקדם בעולם העושה שימוש בטכנולוגיה הכי חדשנית ומתקדמת בתחום טיהור המים, שיש מאחוריו גם פטנטים בלעדיים ופיתוחים פורצי דרך בתחום. בפיתוחים חברת שטראוס השקיעה לאורך השנים מיליוני שקלים במטרה לספק מים כמה שיותר צלולים, טעימים ובריאים. אלו מים שמוגנים כנגד חומרים מזהמים העלולים להיות במי שתייה, לרבות מתכות כבדות, חומרי הדברה, חיידקים ועוד.

הטכנולוגיה שמאחורי תמי 4

דגמים חדשים של תמי בר מים עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. למשל, בר מים

tami4maze מורכב מכמה חומרים פעילים בעלי יכולות לספוח חומרים מזהמים מהמים, לרבות חומרי סיפוח לעופרת, כספית, סיפוח ונטרול חיידקים, וטיפול בעוד סוגים נוספים של מזהמים לרבות הורמונים, חומרי הדברה, אסבסט, שיירים של תרופות, ועוד. כמו כן, לבר מים תמי 4 מייז יש מבנה ייחודי המקטין הצטברות של קורוזיה ואבנית, עם יכולת להקטין שקיעת סידן הגורמת לאבנית במים. כך מובטחת קבלת מים צלולים שאין להם ריחות וטעמי לוואי, עם מוצר שלמרות היותו קומפקטי יש לו יכולת לטהר מים בנפחים גבוהים של אלפי ליטר. למעשה, שלא כמו מסנני מים אחרים המבצעים טיהור חלקי של כלור, חלקיקים וחול, בר מים של תמי 4 מבצע הליך טיהור שלם ומלא.

בר מים תמי 4 אדג'

מלבד תמי 4 מייז , לתמי בר יש גם מוצרי בר מים נוספים, ביניהם בולטים הברים תמי 4 אדג' ותמי 4 אדג' פלוס. מדובר בבר מים חכם, חסכוני וקומפקטי המתאים לשימוש בבית ובמשרד, ומשלב טכנולוגיה של בר מים מייז לצד נורת UV. זהו בר מים קטן במיוחד שלא תופס הרבה מקום, שיש לו יכולת מרשימה להפיק בשעה שישים כוסות של מים חמים בטמפרטורה של שמונים ותשע עד תשעים ותשע מעלות, וארבעים כוסות של מים קרים בטמפרטורה של חמש עשרה עד ארבע מעלות. ואם לא די בכך, מדובר בבר מים שניתן לשלוט בו מרחוק דרך רשת האינטרנט באמצעות אפליקציה ייעודית, ויכולת הגדרה של משקאות אישיים המועדפים על המשתמשים השונים.

 

עשוי לעניין אותך גם

הנדסת חשמל ואנרגיה מתחדשת

המעבר לשימוש באנרגיה מתחדשת הפך לאתגר מרכזי בעידן המודרני. אנרגיה זו, הנגזרת ממקורות טבעיים כמו …

כתיבת תוכן באנגלית לעסקים שרוצים לצמוח לשוק הגלובלי

בישראל פועלת כ-12 אלף חברות הייטק אשר מייצגות במידה רבה את רוח הנחישות, היצירתיות והנכונות …