חדשות חמות

פרופסורית שמסרבת להאמין שאוסטרליה היא מדינה, הכשילה בעקבות זה תלמידה

יש בדיחה ישנה שאומרת שאמריקאים נכנסים למלחמות כל הזמן כדי שהם יוכלו ללמוד גאוגרפיה.

יכול להיות שהם צריכים לבנות איזשהי פעילות מבצעית באוסטרליה. בגלל שנראה כאילו לא כולם בארה"ב מעריכים את אוסטרליה בדרך שמגיע לה.

פרופסור בקולג' (!!!), זה מישהו שאחראי על חינוך של אנשים אחרים, הפך למקור התעללות של ממש ברשת אחרי שהוא סירב להאמין שאוסטרליה הינה מדינה עצמאית.

הפרופסרית הזאת הכשילה תלמידה שכתבה באחת המשימות שקיבלה, שאוסטרליה היא אכן מדינה.

אשלי ארנולד, שלומדת סוציולוגיה באוניברסיטה בניו המפשיר, הייתה צריכה להשלים פרויקט בנושא נורמות חברתיות בארה"ב בהשוואה למדינה נוספת.

בעניין הנורמה החברתית, אשלי בחרה במדיה חברתית וכמדינה היא בחרה באוסטרליה.

אבל כשקיבלה את הציון על העבודה, היא גילתה שנכשלה, בגלל שעל פי המורה שלה, " אוסטרליה זו יבשת, לא מדינה". אשלי קיבלה אפס נקודות על כל ה"טעות" הזאת.

"בהתחלה, חשבתי שמדובר בבדיחה", מספרת אשלי בת ה-27. " זה לא יכול להיות אמיתי. ואז המשכתי לקרוא והבנתי שהפרופסורית רצינית לגמרי. עם רמת הידע שלה, המומחיות, מי לא יודע שאוסטרליה זו מדינה? אם היא מהססת בנושא או לא יודעת, שפשוט תבדוק בעצמה בגוגל."

כשאשלי התלוננה, המורה שלה נשארה לא משוכנעת.

באופן מפתיע מאוד, במקום פשוט לבדוק רגע באינטרנט, המורה כתבה בחזרה: " אני בשמחה אבדוק מחדש את הפרויקט. אבל לפני שאני עושה את זה, אני רוצה להבהיר שכל טעות בפרויקט יכולה להכשיל את כולו. מחקר זה כמו דומינו, אם בטעות מפילים אחד, מפילים הכל. אוסטרליה היא יבשת ולא מדינה".

על זה אשלי ענתה שנית ודרשה מהמורה שתבדוק את העובדות. היא אפילו הוסיפה קישור לאתר של ממשלת אוסטרליה וציינה שהיא חברה באו"ם. לאחר מכן היא הגישה תלונה באוניברסיטה.

"אני לא הולכת להיכשל, כי בחרתי מדינה שהיא אכן מדינה", היא אמרה.

לבסוף, המורה בדקה את העבודה והיא קיבלה 85 למרות שהמורה לא התנצלה.

כשהדברים הגיעו לרשת והפכו ויראליים, האוניברסיטה שחררה הצהרה האומרת: " אנחנו שואפים שכל המורים שלנו יהיו הטובים ביותר שיש ותמיד ישאפו לאיכות הגבוהה ביותר מהתלמידים. במקרה הזה, הסטודנטית צדקה.

תודה רבה לכם באמת שהבהרתם את זה.

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …