חדשות חמות
קרדיט תמונה גרין ריהוט גן

פינת אוכל לגינה – 7 דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים

אם אתם מחפשים פינת אוכל לגינה, יש כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון, כדי שתוכלו ליהנות מהריהוט לשנים רבות. בין אם אתם מחליטים לקנות פינת אוכל מעץ לגינה או פינת אוכל מפלסטיק, אלומיניום או ראטן, בין אם אתם מחפשים פינה אינטימית לשניים, או פינה לכל המשפחה, שימו לב לשיקולים שישפיעו על ההנאה שלכם לטווח הרחוק.

מיקום נכון של פינות אוכל בגינה

בין אם יש לכם גינה מטופחת או חצר עם בריכה, פטיו, מדשאה או מרפסת, בדקו אם הרהיטים שאתם רוצים מתאימים למרחב הקיים. קל להתפתות לבחור בריהוט שנראה טוב, אבל האם זה ייראה טוב גם אצלכם בגינה? האם זה מתאים למיקום שאתם מתכננים? בדקו אם יש מספיק מקום לפינת אוכל בגודל שאתם רוצים אבל בדקו גם אם הפינה משתלבת מבחינה עיצובית במתחם המיועד לה בחצר ואם היא עמידה בתנאים הקיימים בשטח. גם צורת השולחן חשובה. יש שולחנות אוכל לגינה בצורת עיגול, מלבן, מרובע, אליפסה ועוד – בדקו האם הצורה מתאימה למרחב הקיים.

שימושים שונים לפינות אוכל חיצוניות

עוד שיקול משמעותי הוא סוג השימוש שלכם בפינת האוכל. אמנם היא מיועדת לאכילה ואירוח, אבל בדקו אם מה שאתם מחפשים זו פינת אוכל שתאפשר לכם לארח מספר גדול של אורחים, או בעיקר לארוחות על האש עם כמה חברים קרובים. האם אתם מחפשים פינת אוכל שתאפשר לכם לערוך ארוחות אינטימיות עם שני משתתפים לחוויה רומנטית, או שאתם אנשים של מסיבות ואירועים בגינה?

גודל שולחן לפינת אוכל חיצונית

בשלב הבא, אפשר להתמקד בגודל השולחן המתאים. שולחנות אוכל חיצונים נעים בין גודל קומפקטי ואינטימי שמתאים לארוחה, או 4 סועדים עם מספיק מקום לאוכל ולשתיה, לבין שולחנות גדולים בהרבה, שיכולים להכיל בקלות 12 אנשים ויותר. אם אתם אוהבים לארח לעיתים קרובות, כדאי לשקול בחירה של שולחן גדול או שולחן נפתח, שיאפשר לכם להתאים את הפינה בגמישות למספר משתנה של אורחים. גם עבור גינה קטנה יחסית, כדאי לשקול בחירה של שולחן מתקפל עם כסאות מתקפלים, שיאפשר לכם לארח בכל מצב.

עיצוב פינות אוכל בגינה

אחרי שיש לכם את כל הנתונים הבסיסיים האלה, אפשר לבחור את העיצוב שאתם אוהבים. תוכלו לבחור בין שולחן מלבני, מרובע, או עגול, לבין שולחן אליפטי. שולחן מעץ או זכוכית, פלסטיק או בשילוב אלומיניום ועוד.העיקר שהוא יראה ממש טוב על רקע העיצוב הקיים של הגינה והבית. בנוסף, כדאי להתייחס לשימוש הייעודי של השולחן – שולחן עגול מאוד מתאים לאירוח בלתי פורמלי וישיבה אינטימית. אם אתם מחפשים פינת אוכל לאירוח וארוחות גדולות, בחרו שולחן מלבני או אליפטי.

צורת ישיבה שעושה לכם נעים

גם עבור בחירת כסאות יש הרבה מאוד אפשרויות. בחרו כסאות שנוח לשבת עליהם – גם לזמן רב. בדקו אם אתם מעדיפים כיסא עם או בלי תמיכה לזרועות, כסאות שאפשר לערום לצורך אחסון או כיסאות שנשארים בחוץ גם בחורף.

תחזוקה וניקיון

בחרו פינת אוכל חיצונית שתוכלו לנקות אותה בקלות עם חומרי ניקוי שונים ללא חשש.פינת אוכל מחומרי גלם עמידים, שלא צריכה הרבה תחזוקה, כי יש לה רמת עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר, לכלוך ונוזלים שנשפכים בעת הארוחה.

תוספות ואביזרים לאירוח בגינה

החל מכריות צבעוניות, ריפודים לכסאות, תאורת גינה מרהיבה, תנורי חימום לחורף, הצללות אלגנטיות ועד שטיחים לגינה – תוכלו למצוא שפע של רעיונות ואפשרויות עיצוב שמוסיפות המון סטייל לפינת האוכל שלכם.

בוחרים פינת אוכל לגינה? דברו איתנו קודם!

המומחים של חברת גרין ריהוט גן עומדים לרשותכם לקבלת ייעוץ לבחירת פינת האוכל האידיאלית לגינה שלכם. מחפשים את הריהוט המושלם לגינה? היכנסו לקטלוג פינות אוכל לגינה של גרין ריהוט גן, או בואו לסניף הקרוב לביתכם!

עשוי לעניין אותך גם

איך עוברים את התקופה הקשה ונמנעים מפשיטת רגל

התקופה הקשה שעוברת על המשק, משפיעה על אנשים רבים, ומה שבטוח – כדאי לעשות הכל …

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …