חדשות חמות

מכונית הספורט של אילון מאסק עלולה להתנגש בכדור הארץ

אילון מאסק הוא אדם שאוהב לתפוס כותרות, אבל זאת כותרת שיכול להיות שהוא לא יאהב, המכונית שהוא שיגר לחלל לפני כמה שבועות עלולה להתנגש בכדור הארץ.

מכוניצ הטסלה האדומה הייתה על סיפונה של חללית שאותה שיגר מאסק במסגרת SpaceX, במושב הנהג יושבת בובה בחליפת חלל, המכונית מיועדת להגיע מעבר למאדים ואל החלל האינסופי, אבל מדענים אומרים שהיא עלולה לחזור על העקבות שלה לכדור הארץ.

המדענים עשו חישובים ומצאו את המסלולים הפוטנציאליים של מכונית הטסלה במשך מיליון השנים הקרובות, הם אמרו שבסופו של דבר היא תתנגש או עם כדור הארץ או עם נוגה.

אבל לא צריך להיכנס לפאניקה יותר מדי, המדענים אומרים שהסיכויים שהמכונית תתנגש בכדור הארץ עומד על 6 אחוזים במיליון השנים הבאות. עם 2.5 אחוז שהיא תתנגש בנוגה.

רוב הסיכויים, שהמכונית פשוט תמשיך לרחף לה בחלל לנצח עד שתתנגש במשהו.

מכונית הטסלה יוצאת לאט לאט מהמסלול של כדור הארץ ומתחברת לזה של מאדים, למראות שכוכב מאדים יהיה רחוק יותר עד שהמכונית תגיע לשם, אז אין צורך לחשוש מהתנגשות.

המכונית תסתובב סביב מאדים עד שתיכנס לפנים הכוכב. בערך בשנת 2021. לא הרבה זמן בכלל.

המדענים אמרו: " על ידי הרצת מגוון רחב מאוד של סימולציות ובדיקות בתנאים מסוימים, אנחנו מעריכים שהסיכויים להתנגשות עם כדור הארץ או עם נוגה עומדים על 6% ו-2.5%. אנחנו מעריכים שמכונית הטסלה היא בעלת מחזור חיים של כמה עשרות מיליוני שנים".

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …