חדשות חמות

לא תאמינו מה הוביל את החוקרים לפענוח של הרצח הזה

יש הרגל להורים שלנו להזהיר אותנו ממה שאנחנו מפרסמים באינטרנט. הסלפי בסיפור הזה מוכיח שזה נכון מאוד כשחוקרים השתמשו בו בחקירת מקרה הריגה של בחורה צעירה.

קנדית בת 21 העונה לשם קאיין רוז אנטואן, נשפטה לשבע שנות מאסר אחרי שהודתה באשמת הריגה של חברתה הטובה ביותר בריטני גרגול.

בריטני בת ה-18 נמצאה לאחר שנחנקה למוות, ליד מזבלה בעיר סאסקטון שבקנדה בשנת 2015. המשטרה בסופו של דבר קבעה שאנטואן היא הנושאת באשמה לאחר שראתה סלפי של השתיים ביחד.

החגורה, שאותה לבשה אנטואן בסלפי שפורסם שעות בודדות לפני שבריטני נמצאה מתה, נמצאה גם היא ליד הגופה, מה שהוביל את הפריט להיות ראיה מרכזית בחקירתה והרשעתה של אנטואן.

בבית המשפט, התובע רובין ריטר השב את תשומת הלב לקשר שהמשטרה מצאה בין הסלפי והחגורה ואמר: " זה מדהים איך המשטרה הגיעה למידע הזה".

החקירה המסובכת לגבי מותה של גרגול נמשכה כמעט שנתיים בזמן שאנטואן שיקרה למשטרה ובהתחלה הואשמה ברצח מדרגה שנייה.

בהתחלה אנטואן בלבלה את השוטרים כשפרסמה פוסט בפייסבוק שלה שבו היא שואלת איפה גרגול, שעות ספורות לאחר המוות. היא גם אמרה למשטרה שגרגול הלכה הביתה עם גבר זר אחרי שהשתיים נפרדו לשלום לאחר סבב ברים שהשתיים עשו יחדיו.

האמת יצאה לאור בסופו של דבר, כשידיד של אנטואן סיפר למשטרה שהיא הגיעה לביתו שיכורה והודעתה שהרבה את גרגול באותו הלילה.

אנטואן הודתה בסופו של דבר שהרבה את גרגול לאחר שהשתיים יצאו לשתות וויכוח התפתח ביניהן, אבל היא אומרת שהיא לא זוכרת את המקרה במדויק.

"אני בחיים לא אסלח לעצמי", אנטואן אמרה בהצהרה שפורסמה דרך עורך הדין שלה. "אין דבר שאני יכולה לעשות או לומר שיחזיר אותה בחזרה. אני כל כך מצטערת.. זה לא היה צריך לקרות".

דודתה של גרגול, ג'ניפר גרגול הביעה את צערה ואמרה שלבריטני היה "כישרון מיוחד".

"רוב הימים אנחנו לא מפסיקים לחשוב על בריטני, מה שקרה באותו הלילה, ומה שהיא בטח הרגישה כשנאבקה על חייה", היא אמרה. " שדדת מהעולם מישהי מאוד מוכשרת".

כמה שיותר נשתמש ברשתות החברתיות, ככה יותר מקרים כאלה יוכלו להיפתר. אז אם יש לכם סוד להסתיר, הרשת החברתית עלולה לחשוף אותו לכולם.

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …