חדשות חמות

התגלתה גופה של ה'מפלצת מלוך נס' – גרסת ארה"ב

דמיינו שאתם קופצים לסירה שלכם ליום כיף בנהר ואתם מגלים יצור ימי מת.

זה מה שקרה לג'ף וורן ולבנו במהלך סוף השבוע כשהם שייטו בסירה שלהם באיי ג'ורג'יה שבארה"ב. הוא השתמש בפלאפון שלו כדי להתקרב לגופה כמה שיותר, אבל הוא היה צריך לשמור על מרחק למרות שהגופה מתה מן הסתם, היות וציפורים התחילו לאכול אותה.

הוא אמר שהיו לה 2 סנפירים ושיניים קטנות.

לא יודע מה איתכם, אבל היצור נראה בדיוק כמו המפלצת הסקוטית האגדית מלוך נס, רק קטנה יותר.

למעשה, לאזור הזה בארה"ב יש גרסה משלו למפלצת החמקמקה, שנקראת אלטי. על פי האגדה, היא שוכנת בנהר אלאמאהה, לא רחוק מאיפה שג'ף גילה את הגופה.

האמת שחיפוש מהיר בגוגל על האגדה האורבנית הזו מראה שהגופה שג'ף מצא תואמת בדיוק ליצור המסתורי מהאגדה.

במוסד הלאומי בארה"ב לחיות פרא ודגים נבדק האם הם יכולים לספק הסבר לגבי החיה המסתורית, מנהל המקום, דן אש הסביר שחיות מסוימות, במותן, מרקיבות בצורה כזו שגורמת להן להראות כאילו הן משהו אחר.

זה הרבה פחות מעניין מייצור מיסטי שהצליח לשרוד כל כך הרבה שנים.

קרובת משפחתו היותר מפורסמת, המפלצת מלוך נס, נראה שעדיין מצליחה לעורר ריגוש גם מאות שנים אחרי הדיווחים הראשונים לגביה.

האגדה על לוך נס כל כך חזקה שבחור אחד בילה את 26 השנים האחרונות בניסיון למצוא אותה.

סטיב פאלתם מספר: " הייתי פשוט מרותק לאחרי טיול שעשיתי לשם כשהייתי ילד. הייתי בן שבע בפעם הראשונה שהלכתי לאגם. בזמן ההוא, הייתה משלחת של מחפשים אחרי האגדה מלוך נס והאנשים שם הלהיבו אותי מאוד. משם התשוקה שלי לנושא רק הלכה וגדלה. קראתי המון על המקום ועל ה"מפלצת", והיינו מבקרים שם באופן קבוע כשגדלתי.

"בשלבים מאוחרים יותר, הייתי מכוון להגיע לשם לפחות פעם בשנתיים. עבדתי כמעצב גרפי והיה לי איזון מעולה בין העבודה לחיים עצמם, לאחר מכן הייתי מתקין מערכות בטיחות במשרה מלאה והייתה חסרה לי הרפתקה.

"כל יום בעבודה שלי בבית האבות האנשים היו מספרים לי על החרטות שלהם ואיך הם היו עושים דברים אחרת. אז חשבתי, 'האם זה מה שאני רוצה לעשות בשארית חיי? או שאני רוצה לצאת למסע מעניין?' החלטתי לצאת למסע."

וכך קרה, הוא עזב את עבודתו, סיים את העניינים עם אישה שיצא איתה בזמנו, ויתר על הבית שלו ועבר לגור בסקוטלנד. הוא אומר שאחרי כל השנים, הוא ראה את האגדה מלוך נס פעם אחת וגם זה היה במבט חטוף.

 

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …