חדשות חמות

הצלם הזה חשב שצילם רק את הנוף אבל מה שהתגלה ברקע יפיל אותכם מצחוק

כולנו מכירים פחות או יותר כמה קשה זה להשיג את התמונה המושלמת. אין צלם שמצלם רק תמונה אחת או שתיים של נוף שהוא רוצה לתעד, צריך לצלם לפחות עשר תמונות כדי להגיע למה שאתה מחפש בתור צלם, ואפילו אז, כשאתה חושב שמצאת את הזווית המושלמת, אתה בוהה בתמונה חצי שעה ומנסה להבין מה לעזאזל ניסית לתפוס בתמונה.

לפעמים, ברגעים נדירים מאוד, הצלם מצליח לתפוס את הרגע המדויק והמושלם שהופך את התמונה לכל כך נדירה. לא שמתם לך שיש מישהו קופץ בצורת כוכב ברקע נכון?

גווין בסט וחבריו רצו לבלות את ערב השנה החדשה באזור  בבלפסט שבצפון אירלנד, והוא לא יכל לעצור את עצמו מלצלם את הסביבה והנוף. יש שם גבעות, שמיים כחולים והרבה ירוק מסביב. בהחלט תמונה להיות גאה בה בטוויטר.

לאחר בדיקה מעמיקה, גווין בן ה-43 שם לב שלא רק את הנוף הוא הצליח לתפוס. במרחק ניתן לראות מישהו, שסביר שצילם את עצמו באותו הרגע, מבצע קפיצת כוכב, תזמון פשוט מושלם.

"כשהתסכלתי על התמונות אחר כך במכשיר הסלולרי שלי לא ראיתי דבר. רק לאחר כמה ימים כשהסתכלתי על התמונות במחשב ושמתי לב למשהו חשוד אז התעמקתי בתמונה."

אני חשוב שזה צירוף מקרים מטורף שהצלחתי לצלם בדיוק באותו הרגע שבו הבחור קפץ, כשצילמתי את התמונה לא ידעתי שיש שם מישהו בכלל" מסביר גווין.

"בצירוף מקרים נדיר התזמון היה מושלם וזה יצר תמונה מצחיקה מאוד"  הוא מרחיב.

קרדיט לקופץ – בהחלט קפיצת כוכב מרשימה מאוד.

גווין פרסם את התמונה בטוויטר שלו והיא מיד קיבלה תשומת לב חיובית מאוד.

אי אפשר שלא לתהות האם הקופץ שכנראה צילם תמונה משלו, עשה זום כדי לראות את גווין במרחק, עומד ומצלם אותו בחזרה.

 

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …