חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

האם ניתן להתחיל בקריירה בתחום ההייטק ללא ניסיון?

התחלת קריירה בתעשיית ההייטק עשויה להיראות כמשימה מרתיעה, במיוחד עבור חסרי ניסיון או כישורי תכנות. עם זאת, הנוף משתנה ומציע נתיבים חדשים ללומדים נלהבים. תוכנית ה-Enter, מאמץ משותף עם רשות החדשנות ועוצבה על ידי Jolt, פותחת דלתות למתחילים לצלול לעולם ההייטק. קורס חדשני זה מכין מועמדים לתפקידי כניסה מרכזיים ללא צורך בניסיון קודם, באמצעות גישה ייחודית של למידה מעשית.

מהי תוכנית ה-Enter?

תוכנית ה- Enter היא מגדלור לאנשים שאפתנים שרוצים לחדור למגזר ההייטק ללא הדרישות המקובלות של ניסיון או ידע בתכנות. בשותפות עם רשות החדשנות ובסיוע Jolt, תוכנית זו מותאמת במיוחד למתחילים. היא מציעה תוכנית לימודים אינטנסיבית בת חודש אחד שמשלבת את המשתתפים בתחומי הליבה התפעוליים של תעשיית ההייטק. הקורס נועד לצייד את הלומדים בהבנה מעמיקה של המבנים הארגוניים של חברות הייטק, המורכבויות של תהליכי מכירות ושירות ושימוש בכלים שונים לתקשורת. הכשרה מקיפה זו מבטיחה שבוגרים לא רק מכירים את המינוח והפרקטיקות של התעשייה אלא גם מוכנים במלואם לקחת על עצמם תפקידים ברמת הכניסה כגון מכירות, הצלחת לקוחות ופיתוח עסקי, ובכך להניח יסוד איתן לקריירה העתידית שלהם בתחום ההייטק.

מי יכול להפיק תועלת מקורס היי-טק למתחילים?

קורס היי-טק למתחילים, המנוהל על ידי מכללת ג'ולט,  תוכנן בקפידה כדי להתאים למגוון רחב של אנשים הנלהבים להיכנס לתחום ההיי-טק. תוכנית זו מתאימה באופן מושלם לאלו שנמצאים בתחילת הקריירה שלהם, ומחפשים תחום דינמי ומשגשג, כמו גם לאנשי מקצוע מנוסים ששוקלים שינוי קריירה לתעשיית ההיי-טק. היא מועילה במיוחד לאנשים ללא רקע בתכנות או לאלו שאין להם ניסיון ישיר בתחום הטכנולוגיה. זה כולל בוגרים טריים, אנשים שחוזרים לעבודה או כל מי שיש לו עניין רב בטכנולוגיה ובחדשנות ומחפש להטביע את חותמו. על ידי מתן סקירה מקיפה של נוף ההיי-טק, יחד עם מיומנויות וידע מעשיים, התוכנית מבטיחה שקשת רחבה של לומדים תוכל לבצע מעבר מהיר וחלק לתפקידי היי-טק, ובכך לדמוקרטיזציה את הגישה לאחד מהמגזרים הרווחיים ביותר של המאה ה-21.

לאילו תפקידים התוכנית מכינה אתכם?

תוכנית ה- "Enter", המועברת על ידי Jolt, מכינה בקפדנות מועמדים לשלושה תפקידי כניסה חיוניים שהם קריטיים לתפקוד ולהצלחה של חברות הזנק וטכנולוגיה עילית: מכירות, הצלחת לקוחות ופיתוח עסקי. תפקידים אלה חיוניים מכיוון שהם משפיעים ישירות על הצמיחה ועל שביעות רצון הלקוחות של חברה. תפקידי מכירות מתמקדים ביצירת לידים וסגירתם, תפקידי הצלחת לקוחות מבטיחים שהלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך שימוש במוצרים או בשירותים של חברה, ואנשי פיתוח עסקי מחפשים הזדמנויות צמיחה חדשות באמצעות שותפויות, הרחבת שוק ופיתוח מוצרים. בוגרי תוכנית זו מצוידים אפוא במיומנויות ובידע הדרושים כדי לצאת לדרך קריירה מוצלחת בתפקידים דינמיים ומשפיעים אלה בתעשיית הטכנולוגיה העילית.

 

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …