חדשות חמות

האיש הזה באמת חשב שהוא יוכל לעלות עם חיית המחמד הזאת למטוס

כשחושבים על חיה שמספקת תמיכה רגשית, אתם לא תהיו היחידים שחושבים על כלב או חתול. החיות המדהימות הללו עוזרות לאנשים מסוימים להתגבר על קשיים פיזיים ונפשיים, למרות זאת, כל אחד צריך להשיג אישורים מיוחדים כדי לטוס עם החיה המיוחדת שלו.

אתם יכולים להבין את השוק וההפתעה שאנשים הרגישו בשדה התעופה ניו -ארק שבניו ג'רזי כשמישהו הגיע עם חיית התמיכה שלו – טווס!

לנוסע אפילו היה כרטיס טיסה שהוא רכש לציפור הענקית, לא מפתיע בכלל שחברת התעופה יונייטד אירלינס לא אפשרת לטווס לעלות למטוס. החברה התמודדה עם המון תלונות בשעה שעברה שנחשפו בקנה מידה עולמי, אבל אני מניח שהגיוני שטווס זו לא החיה שהכי נעים לטוס לידה וגם לא בטוח ככה היא בעצמה תרגיש בנוח.

דובר חברת התעופה אמר: " החיה הזו לא עומדת בחוקים מכמה סיבות, כולל גודל ומשקל. הסברנו את זה ללקוח בשלושה מקרים שונים לפני שהוא הגיע לשדה התעופה בכלל".

בארה"ב ישנו חוק האומר שאנשים יכולים להביא איתם את חיית התמיכה שלהם לטיסות, כל עוד יש בידיהם את המסמכים הנכונים והחיו לא מהווה איום ולא מפריעה לאנשים אחרים.

קשה לומר האם טווס נחשב חיית תמיכה מתאימה לטיסה בגובה של 33 אלף רגל.

חברת תעופה אמריקאית אחת, דלטה, הקשתה את הפוליסה שלה לגבי טיסה עם חיות התומכות נפשית או פיזית באנשים. השינוי בחוק נעשה כדי למנוע מטיסות מסוימות להפוך לגני חיות ולא להגיע למצב שהחיות עושות את הצרכים שלהם במטוס או אפילו נושכות נוסעים אחרים.

החברה מסרה במסיבת עיתונאים: " העלייה שתקריות שמעורבות בהן חיות גורמת לנו להאמין שחוסר הרגולוציה גם בבריאות וגם באילוף החיות יוצר מצב שטיסות מסוימות הן פשוט לא בטיחותיות".

נוסים הרוצים לטייל עם החיה שלהם, צריכים עכשיו להודיע לחברה התעופה עד 48 שעות לפני הטיסה, שיהיו בידיהם מסמכים מוטרינר המצהירים על בריאות תקינה הכוללת את החיסונים הדרושים ובנוסף הוכחה שהחיה מאולפת.

ביוניטד אירליינס ישנה פוליסה דומה אבל הם מסרו שהיא עומדת להשתנות לאחר בדיקות מעמיקות: " בניסיון לאזן את ההגנה שלנו על העובדים והלקוחות בעוד להענות כמה שאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים, אנחנו בודקים את החוקים הקיימים שלנו ומתכננים לעדכן בנושא בקרוב".

זה מהלך מאוד אמיץ לנסות לעלות עם טווס למטוס, אבל אחרי שאמרו לו שלוש פעמים שאי אפשר להעלות את הטווס למטוס, היה עדיף להשאיר את הציפור המלכותית בבית.

 

עשוי לעניין אותך גם

לכבוד יום האהבה: גן חיות באוסטרליה מאפשר לכן לקרוא לנחש על שם האקס

רובנו בשלב מסוים בחיינו, נפגענו מבן או בת זוג לשעבר, אם אתם מחפשים קצת נחמה …

159,000 הודעות אחרי דייט אחד בלבד. אהבה או שיגעון?

אישה אחת מארה"ב נעצרה אחרי שכביכול שלחה למישהו שיצאה איתו לא פחות מ-159,000 הודעות – …