חדשות חמות

האישה הזו לא ידעה שהיא נקבה עד גיל 19

אישה אחת עם תסמונת נדירה גדלה כשהיא חושבת שהיא גבר עד שהייתה בת 19.

ליסה לי דארק, זמרת אופרה, נולדה עם תסמונת נדירה שגרמה לכך שהרופאים חשבו שהיא זכר כשנולדה והיא בילתה 19 שנה במחשבה שזו האמת.

ליסה סבלה שנים קשות מאוד מבריונות והצקות בבית הספר שבו היא התקשתה מאוד להשתלב.

ליסה מספרת: " כשגדלתי כל מה שרציתי זה למות. ילדים היו מציקים לי מגיל מאוד קטן בגלל שהייתי שונה. הייתי אמורה להיות זכר אבל הייתי מאוד נשית ונראתי יותר כמו נקבה.

" הייתי די מתבודדת והחברה היחידה שהייתה לי הייתה ילדה. קראו לי בכל השמות האפשריים סביב הומוסקסואליות, ובנוסף לכל זה, היו בועטים ומרביצים לי על בסיס יומי.

"אנשים היו יורקים עלי, זורקים אבנים ולבנים לעברי. חלק מהבריונים היו אפילו זורקים צואה של כלבים עליי או פשוט מורחים את זה עליי."

בגיל 15, נאמר לליסה שיש לה מצב אינטר סקס רפואי  שנקרא קונג'ניטל אדרנל היפרפלסיה. המצב הזה גורם לשחרור מוגבר של ההורמון הגברי טסטוסטורון בזמן שהעובר מתפתח ברחם, למרות שמבחינה גנטית מדובר בנקבה.

ליסה מסבירה: " כשהייתי ברחם של אמא שלי נחשפתי להמון טסטוסטורון מה שאומר שאיבר המין שלי היה גדול מאוד ונראה כמו איבר מין זכרי.

"זה לא נדיר שמתבלבלים בין בנים לבנות כשתינוקות נולדים, למרות שהרחם והשחלות נשארים אותו הדבר."

היא המשיכה ואמרה שבדרך כלל מזהים את המצב הזה בגיל צעיר, אבל במקרה שלה היא הייתה בת 15. ליסה אומרת שאמרו לה שהיא לא תחיה מעבר לשנות ה-20 שלה, מה שניחם אותה מאוד היות והיא עברה כל כך הרבה התעללויות בתקופה ההיא.

כשהיא הגיעה לגיל ההתבגרות והחזה שלה התחיל להתפתח, היא אומרת שבנקודה הזו, הרופאים התחילו לתת לה סטרואידים. הרופאים האמינו שלליסה יש איזשהו מצב רפואי שקשור באיברי הרבייה שלה, ונתנו לה הורמונים גבריים שגרמו לה לעלות משמעותית במשקל.

עכשיו, ליסה מוכרת רשמית כאישה, אבל היא אומרת שהיא לא מזהה את עצמה כנקבה או כזכר אלא יותר כשמשהו באמצע, אבל שהיא מנסה לקבל את העובדה שהיא יותר נקבה מזכר.

ליסה אומרת שכשהיא גדלה היא הרגישה מאוד פגיעה וזה הפך אותה לטרף קל עבור בריונים. היא גם סבלה מהתעללות מינית שרק לאחרונה הרגישה חזקה מספיק כדי ללכת להתלונן במשטרה.

יחד עם זאת, ליסה, היום בת 36, הרגישה שהיא יכולה להעזר במוזיקה כדי לעבור הכל והוציאה לאור כמה אלבומים בתור זמרת.

"אם לא הייתה לי מוזיקה אני לא חושבת שהייתי בחיים היום", היא מספרת.

עשוי לעניין אותך גם

לא תאמינו מאיפה הילד הזה השיג חלקים לבניית כור היתוך גרעיני

ילד בן 12 הצליח לבנות כור היתוך גרעיני בבית שלו והוא כנראה האדם הצעיר ביותר …

הבחור הזה תובע את ההורים שלו בגלל הסיבה הכי הזויה שיש

רפאל סמואל ממומבאי, הודו גרם למהומה לפני מה ימים כשנחשף כי הוא בהליכים משפטיים נגד …