חדשות חמות
קרדיט תמונה FREEPIK

איך מחשבון גיל יכול לסייע

לבצע חישוב תאריך לידה בעזרת מחשבון גיל הוא טרנד. לא רק כי הוא עובד במהירות: כל שצריך זה להזין מספר נתונים על מנת לקבל תוצאה. לא רק כי בתוך רגעים ספורים אפשר לקבל תשובה, שבעבר היה עניין להרכיב חישוב מדויק על מנת לקבלה. לא רק כי כל אחד יכול לעשות בו שימוש: בין אם יש לו דוקטורט במתמטיקה ובין אם הוא עדיין ביסודי. אלא כי זה ממש נחמד ואף "מגניב", כפי שיגידו הילדים – לקבל את הגיל המדויק שלך אפילו לרמה של שניות – אם המחשבון מגיע לרמת דיוק שכזאת.

מה הטעם בחישוב גיל לפי תאריך לידה?

לשאלה בן כמה אני, חישוב גיל לא נועד לאנשים שרוצים לזכור את יום ההולדת שלהם. על מנת לעשות בו שימוש, אכן יש עניין לדעת מתי נולדנו, בדיוק מירבי. מחשבון גיל יכול לסייע לנו לשערך את הזמן בו אנחנו נמצאים בחיים. אפילו לרמת הדקות, ואף השניות – אם המחשבון מעניק דיוק כזה ואם ידוע לנו השנייה המדויקת בה הגחנו לאוויר העולם.  מעבר לזה, זה יכול להיות די כיף ונחמד לשחק עם המחשבון ולראות אילו תוצאות המחשבון מניב.

מחשבון יום הולדת?

חישוב תאריך יום הולדתכם יכול לסייע גם במציאת הפרשים בין תאריכים. לדוגמה, מה הגיל שלי, אם נולדנו בראשון לינואר, והיום הראשון לדצמבר – נוכל לבדוק, בעזרת חישוב גיל, מהו הפרש המועדים בין התאריכים. ובכך, לראות כמה זמן נותר עד יום ההולדת שלנו. לילדים שרוצים להכין טבלה של ספירה אחורנית – מחשבון שכזה יכול להיות כלי משעשע ובעל ערך. בייחוד אם הם סופרים לאחור לטובת קבלתה של מתנה מרגשת במיוחד. מעבר לכך, נוכל לעשות בו שימוש (בהתאם לפונקציות שיש בו), על מנת להשוות בין מועדים שונים ולמצוא את ההפרשים. אם אמא נולדה בראשון לינואר בשנת 90, ואבא נולד בראשון לדצמבר בשנת 89, הרי שיש ביניהם שנה וחודש.

שימוש בכלי כמו מחשבון גיל יכול להניב תוצאות כאלה בקלילות ובאופן מידי – כל עוד יש לו פונקציונליות שכזאת. כך שילדים סקרנים, ובני משפחה יכולים לשחק עם המועדים הללו ולהתבונן בהפרשי תאריכים שאולי הם טרם שקלו בעבר. בקיצור, כלי שיעזור לכם לחשב את גילכם יכול בהחלט לקדם אותך לתוצאה משעשעת וחמודה, בקלות ובפשטות יחסית.

גיל לפי תאריך לידה?

ניתן להשתמש במחשבון יום הולדת, גם על מנת למצוא את הגיל המדויק ברמת השנים, השבועות והימים. נניח שמישהו נולד בתאריך השני ביולי, בשנת 1998. בשנת הבדיקה, נניח, השלישי למרץ בשנת 2020 נגלה כי הגיל "המדויק" שלו, לפי אותו מחשבון יהיה: 31 שנים, 8 חודשים, 0 שבועות ויום אחד. ובכך ניתן לקבל נתונים מאוד מעניינים שכאלה, בפשטות יחסית.

מחשבון גילאים?

אכן, נדמה שאחת ההטבות העיקריות בשימוש במחשבון, היא כמובן היכולת לקבל את תוצאות החישוב במהירות גבוהה יחסית. המחשבון, פשוט מחשב זאת בעצמו. ניתן לבדוק בן כמה מישהו, בן כמה הוא היה בעבר ובן כמה הוא יהיה בעתיד. ממש ברמת השנים, החודשים, השבועות והימים. למעשה, התוצאות יכולות להיות יחסית מדויקות, תלוי באופן בו מחשבים.  יש סוגים שונים של מחשבוני גיל. אפשר שלכל סוג יהיה צורה משלו לחישוב.

חישוב ימים או חודשים

הטבה נוספת לשימוש במחשבון גיל, היא היכולת לענות באופן חדשני על השאלה, "בן / בת כמה אתה / את?". במקום להגיד מספר יחיד, כמו "7", "13", "31", וכו' – אפשר להגיד: 7 שנים, 3 חודשים, 8 שבועות ויומיים. בייחוד אם מתכננים ללכת לאירוע משפחתי או למקום בו ישנה מחשבה שמישהו הולך לשאול אותנו בני כמה אנחנו. ניתן "להכין שיעורי בית", ולהצטייד במספר המדויק יחסית על פי תוצאות החישוב ובכך להפתיע את השואל.

 

עשוי לעניין אותך גם

חשיבות ביטוח בריאות פרטי: מעבר לכיסוי הבסיסי

בעולם שבו הבריאות היא המשאב החשוב ביותר, ביטוח בריאות פרטי הופך להיות כלי חיוני בארגז …

עמדת טעינה לטסלה : כל מה שצריך לדעת לפני הרכישה

בשעה טובה יש לכם רכב טסלה חדש. עכשיו אתם רוצים לרכוש עבורו עמדת טעינה. אכן, רכישת …