חדשות חמות
קרדיט תמונה Shutterstock

איך לנהל את מאגר הלקוחות שלכם באמצעות פתרונות תוכנה?

אחד התחומים המפותחים ביותר לעסקים ולחברות בכל גודל הוא ניהול מחלקת הלקוחות ואת כל הנתונים השונים שזורמים לחברה על ידי תוכנה שמותאמת אישית לחברה ולצרכים שלה. כל חברה מגדירה את מה שהיא מבקשת להשיג באמצעות תוכנה שמנהלת כל מחלקה וגם מחברת את כל הממשקים שיש בה כדי שהמנהלים יוכלו לקבל תמונת מצב מלאה בזמן אמת. יש תוכנות מוכנות שאפשר להטמיע בחברות שאין להן דרישות מיוחדות ורק נדרשת התאמה מיוחדת של התוכנה לצרכים של החברה. כאשר נדרשים יותר פיצ'רים שמותאמים לחברה ותוספות מיוחדות אפשר לפתח למענה מערכת ניהול לקוחות בפיתוח אישי , כך שכל המידע הנדרש יגיע אליכם בזמן וללא שהיות ולא תצטרכו לבקש דוחות מיוחדים אלא פשוט ללחוץ על כפתור ולקבל את הכל.

מערכת ניהול לקוחות בפיתוח אישי, לשם מה היא טובה?

מערכת ניהול לקוחות היא מערכת הכרחית בכל חברה שיש לה לקוחות, זה בסיסי ביותר כיום ואי אפשר בכלל לחשוב על חברה שרוצה לדעת מה מצבה מבחינת הלקוחות ונאמנותם לה מבלי לקבל נתונים ממערכת כזאת. המערכת מגדירה כל מה שאתם זקוקים לו כדי לכוון את הייצור שלכם ללקוחות שמחפשים את המוצרים שלכם, כל מה שאתם צריכים לדעת על ההרגלים שלהם ולמה הם נאמנים לכם, מתי הם קונים יותר, מאיפה הם מגיעים כשאתם מפרסמים באינטרנט, מה הם הסכומים שהם מוציאים ועד כמה הם נענים למבצעים ולהצעות מיוחדות שאתם שולחים להם. כל המידע שיש לכם מתורגם לתוכנה ייעודית על ידי חברה שמספקת פתרונות תוכנה שיועילו לכם בניהול החברה ומאגר הלקוחות שלכם.

ניהול לקוחות כדי לשמור על קשר

תארו לעצמכם שאתם מגלים באמצעות התוכנה הייעודית שלכם לניהול לקוחות שיש לקוחות שכבר מזמן לא קנו או יצרו קשר, כבר מזמן לא מגיבים לשום מבצע שלכם שאתם משווקים אליהם ישירות, ובאופן ספציפי יותר – מדובר בלידים שהולכים לאיבוד למתחרים שלכם משום שלא ידעתם לשמור על קשר אתם ולנהל נכון את יחסיכם אתם. זוהי בדיוק המעלה הגדולה של תוכנה כזאת שיכולה לדרג לכם לקוחות לפי הרגלי רכישה ויצירת קשר אם אתם מגדירים זאת למפתחי התוכנה ומבקשים מהם לאתר לכם לקוחות שכוחים וזנוחים במערכת. זה בדיוק מה שעוזר לכם לשמור על המיתוג שלכם כחברה שיש לה יחס חם ללקוחות ויש לה מה להציע להם. הנתונים מדברים בעד עצמם כאשר הם מונחים לכם מול העיניים ועוזרים לכם לשפר את עקומת המכירות.

תוספת לתוכנה של ממשקים בין כל המחלקות

מערכת ניהול לקוחות בפיתוח אישי מתממשקת עם מחלקות נוספות ויכולה לעזור לכם לקבל נתונים מכל מחלקה שנוגעת לייצור ולשיווק ואפילו למשלוחים ללקוחות אם קיים אצלכם שירות כזאת. במערכת כזאת אפשר להכניס כל עדכון וכל הערה כדי להבין את הקטלוג שלהם ואת ההעדפות שלהם, ובכך להכווין גם את המחלקות האחרות כדי שיבינו מה לקוחות מעדיפים ואיך לספק להם את מה שהם מחפשים אצלכם. כמו כן, תוכלו לבקש כל פיתוח בלעדי של מערכת crm לניהול לקוחות המיוחד לחברה שלכם ולהתאים את התוכנה שלכם לבלעדית ואינה דומה לאף תוכנה אחרת שקיימת בתחום זה.

עשוי לעניין אותך גם

אבטחת מידע ופרטיות בעידן הדיגיטלי

  העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים, ביניהם גם אתגרים חדשים בתחום אבטחת המידע והפרטיות. …

בחירת ריהוט גן – עצות מפתח וטיפים מנצחים

בחירת ריהוט גן היא ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה כאשר נעצב את …