חדשות חמות
קרדיט תמונה: יח"צ

אתר סטנדאפ שיש בו הכל – תכירו את פורטל סטנדאפיסט

מחפשים הופעת סטנדאפ לסוף השבוע בשביל להתחיל סופש קורע מצחוק? מחפשים מופע סטנד אפ לאירוע פרטי אותו אתם מקיימים בחברה, למשפחה או סתם כי יש סיבה למסיבה? רוצים לראות מערכונים קומיים בצפייה ישירה בשביל להחליט מי הסטנדאפיסט/ית המתאימים ביותר? תכירו את פורטל סטנדאפיסט – הבית של הסטנדאפ בישראל!

קצת על הפורטל על קצת המזלג

"הבית של הסטנדאפ" זו לא סתם אמירה, עכשיו זה כבר עובדה, יש אתר סטנדאפ שיודע לתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים ומחפשים בתעשיית הבידור המקומית.

אתר הסטנד אפ Standupist הוקם ונוסד בשנת 2018 כחלק מצורך ממשי בתעשיית הבידור להציג לגולשים את המערכוני סטנדאפ העדכניים והחדשים ביותר שיוצאים לאוויר העולם ברשתות החברתיות (שלא תמיד קל למצוא אותם),  תקופת הקורנה נתנה פוש משמעותי לפורטל ומאז השאר כבר הסיטוריה, מזמינים אתכם בחום להיכנס לאתר, ולהתרשם מהמבחר הקיים.

מופעי בידור במחירי בדיחה

אחד מהדברים הפתיעים שמצאנו באתר זה לוח ההופעות סטנדאפ והופעות הבידור שקיימים באתר, מבחר מרשים וגדול של מופעים במחירים מיוחדים שלאחר בדיקה מקיפה באמת עם המחירים הזולים והטובים ביותר, כמו כן אפשר למצוא מגוון גדול של מרתוני סטנדאפ כמו למשל בבית ציוני אמריקה, הקאמל קומדי ועוד רבים וטובים.

סטנדאפיסטים לאירועים פרטיים

אחת מהאפשרויות הבאמת מתקדמות שלא נראו עד כה בישראל זה האפשרות לחפש סטנדאפיסט לאירוע פרטי, באמצעות מערכת חיפוש סטנדאפיסטים מתקדמת של האתר על פי קטגוריות ופרמטרים אשר מוגדרים מראש, ונותנים תוצאות חיפוש עדכניות לסטנדאפיסטים שזמינים לכל סוגי האירועים ובכל התקציבים, כגון: אירועי חברה וועדי עובדים, מסיבות רווקות, ימי הולדת, הגיל השלישי, מסיבות פרטיות ואירועים נוספים שאפשר להזמין אליהם קומיקאי במידה ונפשכם חשקה בכך!

קרדיט תמונה: יח"צ

בנוסף למערכת החיפוש הסטנדאפיסטים האוטומטית שקיימת באתר, יש גם שירות לקוחות אשר נותן מענה טלפוני ודיגיטלי און ליין בעבור הפקת אירועים הכוללים מופע סטנדאפ קומדי, השירות ממפיקי הפורטל כולל בדיקה מקיפה של האירוע העתידי להתקיים והתאמת סטנדאפיסט ממוקד בהתאם לאופי הקהל ושאר הפרמטרים שחשובים בשביל שהאירוע יעבור בשלום וכולם יהנו מההופעה.

אינדקס סטנדאפיסטים ממוקד

אחת מהאפשרויות המתקדמות שקיימות בפורטל סטנדאפיסט זה אינדקס הסטנדאפיסטים המתקדם אשר מאפשר למצוא כל סטנדאפיסט שתרצו באמצעות פילטור של אותיות ה א-ב-ג-ד וכו וכו…כל סטנדאפיסט שתרצו למצוא וחשבתם עליו נמצאים באינדקס, החל מהגדולים ביותר כגון: אדיר מילר, ישראל קטורזה, אורי חזקיה ועוד רבים וטובים…וכמובן שגם עד הקטנים שככל הנראה אתם לא מכירים ולא שמעתם אודותם, או מה שנקרא בשפה המקצועית "הדור הבא", שווה הצצה להכיר את הדור הבא שהולך לכבוש את המסכים ככל הנראה בעוד כמה שנים.

עשוי לעניין אותך גם

חשיבות ביטוח בריאות פרטי: מעבר לכיסוי הבסיסי

בעולם שבו הבריאות היא המשאב החשוב ביותר, ביטוח בריאות פרטי הופך להיות כלי חיוני בארגז …

עמדת טעינה לטסלה : כל מה שצריך לדעת לפני הרכישה

בשעה טובה יש לכם רכב טסלה חדש. עכשיו אתם רוצים לרכוש עבורו עמדת טעינה. אכן, רכישת …